Ik heb een abbonement op de Linda. Ik bewaar ze allemaal. Laatst heb ik ze verkocht, +-30 edities aan iemand hier op zp voor een klein prijsje.
Ik ruil ze met m'n zus. Ik heb een Abo op de grazia, zij op de cosmopolitain. Mijn zus geeft ze daarna weer aan iemand anders.
Ik geef ze aan een vriendin en zus. Ik haal ze soms nieuw, soms gratis van Facebook of betaald van facebook.
Ben Belgje. Overlaatst 3 jaargangen Humo weggegooid omdat ik er toch niks meer mee deed. De laatste jaargang ligt er wel nog steeds grotendeels . Dag Allemaal koopt de buurvrouw van mijn moeder, daarna leest mijn moeder ze en vervolgens belanden ze vaak hier en lees ik ze op de trein of bus. Daarna gooi ik ze in de vuilbak. Zelf geen abonnementen meer overigens. Werd steeds maar duurder en de inhoud niet stelselmatig beter. Heel af en toe koop ik nog es 1 losse Humo of 1 Flair.
Leuk dat toch ook veel mensen het doorgeven en lief van de meiden die wat hebben aangeboden. Jullie hebben pb!
hier geen abbo maar koop af en toe los een tijdschrift, die spaar ik op en geef ik na een tijdje door aan iemand die ik toevallig die week zie en denk dat zij ze wil lezen volgens mij heeft niemand in mijn omgeving een abbo, ik krijg nooit wat aangeboden helaas haha
Ik stop ze in een krantenmand om ze vervolgens weg te gooien als de mand vol is. Weggeven via Facebook zal ik onthouden
Hier n abo op ariadne at home, na lezen gaan ze naar zolder en 1x per halfjaar blader ik ze door, schrijf leuke webwinkels op en knip de plaatjes eruit, dan gaan ze naar oud papier
Ik had een abonnement op Ouders van Nu. Toen dat afliep wilde ik wachten op een leuk cadeau om dan een nieuw abonnement te nemen, maar dat doen ze helaas niet meer... Ik heb ze allemaal bewaard om ze nog eens te kunnen lezen. Andere tijdschriften geef ik vaak wel weg.
Ik heb een abbo op "Wij jonge ouders" en mn vriendin "kinderen" we ruilen deze en ik geef hem dan vervolgens Door aan of ee collega of mn buurvrouw en dat doet mijn vriendin dus ook. Ik bewaar ze nooit
ik heb een tijdje abos gehad op ouders van nu en wij ed. die heb iktoen allemaal bewaard en later aan een zwangere vriendin gegeven die was er erg blij mee had leesvoer voor een paar jaar haha. verder kopen mijn moeder en ik elke wk omstebeurt een donald duck die dan word gelezen door mijn dochter dan ik dan opa en oma. aarna beland hij daar op de stapel met andere duckies die dan vervolgens nog eens gelezen worden door mijn dochter en miss met ene jaar oid dan ook door zoon.