Abonnement op tijdschrift en wat doe je ermee na het lezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb een abbonement op de Linda. Ik bewaar ze allemaal. Laatst heb ik ze verkocht, +-30 edities aan iemand hier op zp voor een klein prijsje.

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ruil ze met m'n zus. Ik heb een Abo op de grazia, zij op de cosmopolitain.
    Mijn zus geeft ze daarna weer aan iemand anders.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik geef ze aan een vriendin en zus. Ik haal ze soms nieuw, soms gratis van Facebook of betaald van facebook.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ben Belgje. Overlaatst 3 jaargangen Humo weggegooid omdat ik er toch niks meer mee deed.
    De laatste jaargang ligt er wel nog steeds grotendeels ;).

Dag Allemaal koopt de buurvrouw van mijn moeder, daarna leest mijn moeder ze en vervolgens belanden ze vaak hier en lees ik ze op de trein of bus. Daarna gooi ik ze in de vuilbak.

Zelf geen abonnementen meer overigens. Werd steeds maar duurder en de inhoud niet stelselmatig beter. Heel af en toe koop ik nog es 1 losse Humo of 1 Flair.

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Leuk dat toch ook veel mensen het doorgeven:) en lief van de meiden die wat hebben aangeboden. Jullie hebben pb!

6. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    ik geef ze aan een vriendin

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier geen abbo maar koop af en toe los een tijdschrift, die spaar ik op en geef ik na een tijdje door aan iemand die ik toevallig die week zie en denk dat zij ze wil lezen

volgens mij heeft niemand in mijn omgeving een abbo, ik krijg nooit wat aangeboden helaas haha

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik stop ze in een krantenmand om ze vervolgens weg te gooien als de mand vol is.
    Weggeven via Facebook zal ik onthouden :)

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Op de plaatselijke weggeefhoek :)

10. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier n abo op ariadne at home, na lezen gaan ze naar zolder en 1x per halfjaar blader ik ze door, schrijf leuke webwinkels op en knip de plaatjes eruit, dan gaan ze naar oud papier ;)

11. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had een abonnement op Ouders van Nu. Toen dat afliep wilde ik wachten op een leuk cadeau om dan een nieuw abonnement te nemen, maar dat doen ze helaas niet meer...
    Ik heb ze allemaal bewaard om ze nog eens te kunnen lezen. Andere tijdschriften geef ik vaak wel weg.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niks, mijn iPad afsluiten. :p Ik heb alle tijdschriften digitaal tegenwoordig.

13. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik heb een abbo op "Wij jonge ouders" en mn vriendin "kinderen" we ruilen deze en ik geef hem dan vervolgens Door aan of ee collega of mn buurvrouw en dat doet mijn vriendin dus ook.
    Ik bewaar ze nooit

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb een tijdje abos gehad op ouders van nu en wij ed. die heb iktoen allemaal bewaard en later aan een zwangere vriendin gegeven die was er erg blij mee had leesvoer voor een paar jaar haha.

verder kopen mijn moeder en ik elke wk omstebeurt een donald duck die dan word gelezen door mijn dochter dan ik dan opa en oma. aarna beland hij daar op de stapel met andere duckies die dan vervolgens nog eens gelezen worden door mijn dochter en miss met ene jaar oid dan ook door zoon.

Deel Deze Pagina