O, o, o wat een luxeprobleem! Ik zit zo met een dilemma! Sinds een aantal jaar helemaal Iphone fan. Ik heb nu een 4s 8 gb en dat is echt niet genoeg ruimte voor mij. Word er gek van dat ie zo snel vol zit. Logisch gevolg: iPhone 5s met 16 gb. Maar die is alleen zo duur ik ga dan 20 meer betalen voor abbo dan ik nu doe en dat vind ik zonde. Dus ik wil mijn visie misschien toch eens wat gaan uitbreiden.. Samsung wil ik echt niet, daar kan ik het gewoon niet mee vinden. Echt geprobeerd hoor maar werd er niet vrolijk van. Ik zou graag van jullie willen horen welke telefoon je hebt (vooral de mensen die iPhone fijn vinden maar toch een andere smartphone hebben gekozen). ik zoek er eentje die niet te groot is, fijn en eenvoudig in gebruik. En met een leuker prijskaartje dan de iPhone. En met genoeg opslagruimte natuurlijk, maar dat is wel vaak met een extra geheugenkaartje op te lossen denk ik(?) Een alternatief is trouwens een 2dehands 5s, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van of ik dat aandurf. Ervaringen op dat gebied ook welkom, waar moet ik op letten etc. Dank dank alvast!
Ik heb een Sony z3 deze is ook in compact versie, is dus alleen een stukje kleiner. Ik vind het een erg fijne telefoon qua bediening en waterdicht, batterij gaat veeeeel langer mee dan een Samsung.
Een One Plus One Binnenkort komt de Two uit geloof ik. Heerlijk toestel (en ja, ik was een iPhone gewend) Alle voordelen van de nieuwste snufjes, alleen de prijs is anders Edit, hij is wel vrij groot... Maar zou niet meer anders willen
Als je niet met een samsung overweg kan, kan je dat denk ik met geen enkele android Dan zou ik kijken voor een 2e handse. Niet laten opsturen maar gaan kijken en alles even nakijken. Toetsenbord, geluid, beeld, ,internet.... enz
Hier een apple fan (alles van apple thuis) maar ben nu overgestapt op de Sony Xperia Z3. Is in vele opzichtten veel fijner dan Iphone. Vooral de camera, geluid en batterijduur! En meer dingen. Is ook niet zo duur in aanschaf. Ik ben er nog steeds erg blij mee en velen die de iphone 6 hebben zeggen ook dat ze de Z3 goed vinden. Grappige is dat ik op het werk vaak hoor dat mensen twijfelen tussen een Iphone en Sony Z3. Als je geen grote wilt kijk dan naar de Z3 compact
Hier paar weken geleden via Marktplaats een tweedehands iphone 4s met 32g gekocht voor 125,- Boekjes, doosje, lader met snoertje erbij. Het pinnetje voor de simkaart was hij kwijt, maar die haalde hij vervolgens uit het doosje van zijn nieuwe iphone 6, kreeg dus dat pinnetje mee. Ik moet zeggen dat ik wel veel geluk heb gehad, een mazzeltje Ps: ik had normaal samsung met Android, maar moet zeggen dat ik helemaal fan van apple ben, sinds ik een ipad heb en nu met de iphone erbij helemaal
Hier ook Apple en aiphone fan, gruwel ook van Samsung na lang proberen. Als tweede beste keus zou ik dan voor de Sony Z3 gaan OF een paar maandjes wachten tot de iPhone 6s uitkomt, en dan voor een leuke prijs de 5s of zelfs 6 aanschaffen! 😊
Ik heb lang over hetzelfde nagedacht en toch gegaan voor de iPhone 6.... Ja ik betaal meer, maar dat gun ik mijzelf. Het idee dat ik alles opnieuw moest downloaden, geschiedenis kwijt was en van de iPhone afmoest kon ik gewoon niet aan 😜
Mijn man en ik hebben beide een nieuwe iPhone via Mp. Lang zoeken maar hebben beide prima telefoon. Zaten alle beschermfolies ect nog op. En op je gevoel afgaan of iemand aannemelijk verhaal heeft. Dus als je via mail al geen duidelijk antwoord krijgt, niet doen
Dit. Het beste wat je kan doen is je gevoel volgen. Neem er een met bon erbij, ook voor de garantie echt niet onbelangrijk. Je hebt ook nog refurbished toestellen. Dit zijn kapotte toestellen geweest (bijv een gebroken scherm) deze worden door Apple gemaakt en weer op de markt gezet maar dan goedkoper. Zit een jaar garantie op
Dank voor de reacties! Ik heb besloten dat het sowieso een iPhone moet worden, twijfel nog tussen het abbo dat in het begin werd genoemd en een refurbished toestel. En daar ga ik gewoon nog heel eventjes over nadenken
Ik heb hetzelfde probleem en heb besloten het ietwat drastischer aan te pakken. Ik ga voor een iPhone 6 van 64GB. Rib uit mn lijf maar dan kan ik voorlopig voorruit. Alleen die prijs Je zou naar een Windwos telefoon kunnen kijken. Dat is de enige die ik kan verzinnen die een ander besturingssysteem heeft dan Android. Mijn oudtste zoon heeft een Alcatel. Hartsikke goedkoop ding en doet het prima. Maar ja, wel Android.
Ik heb uiteindelijk een iPhone 5s 16gb gekozen via studentmobiel bij KPN.. Betaal 34 Pm na aftrek KPN compleet korting van 5 als er meerdere kon abbo's zijn op het adres. Betaal wel 160 eenmalig. Maar ben wel voordeliger uit dan 44Pm en geen toestelkosten
Ben ook Apple fan. Zal ook nooit meer overstappen op een ander merk denk ik. Hier ga ik dus volgende maand ook naar de iPhone 6. Heb nu een 5s.
Als je alles van Apple hebt, kan je toch niet terug naar Android? Veel minder mooie apps en bovendien je icloud. Ik vind net superfijn dat ik onze foto's op elk device kan zien.
Ik heb nog een iPhone 5 16 gb liggen die ik best wil verkopen. Er zit een oplader bij alleen de oordopjes zijn gebruikt dus die niet. Als je interesse hebt mag je een pb sturen. Ik heb hem nog niet op mp gezet. Moet hem nog even leeg halen namelijk. ☺
Waarom inderdaad geen iphone 5? Ipv een 5s? Is alsnog een behoorlijke verbetering ten opzichte van je 4s, en ik denk weer een stuk goedkoper dan de 5s. Het verschil tussen die twee is ook te verwaarlozen volgens mij. Ik heb een iphone 5 en nog steeds erg veel plezier van! Mag in oktober weer een nieuwe (als ik weer een duur abonnement zou willen), maar mijn telefoon doet het echt nog helemaal prima, en een sim only is lekker goedkoop .