Tja, super kwaliteit kun je idd niet verwachten, maar geef dan toch liever die 260 euro zelf uit aan spulletjes ipv een jaar dit abonnement.
Oh sorry ik heb je berichtje niet meer gelezen nadat ik had gepost. Ja, alle delen tot aan 9, maar ik moet zeggen dat dat gepaard is gegaan met heel veel gezeik de eerste twee leveringen. Deze levering was op tijd en ik was verbaasd. Dat lijkt me niet de bedoeling, ik denk dat ik hem ook op ga zeggen binnenkort want als abonnee heb je nu geen enkel voordeel en de service is erg slecht vind ik persoonlijk. Als ik dit blad vergelijk met de Mjam die hier eerder is gepost, denk ik dat ik daar eerder voor zou gaan. Maar ik wacht nog even de gereedschapsdoos af, dan stop ik ermee.
Ook abbo. Maar lekker opgezegd flut zooi die je erbij krijg. Slechte levering! Tot nu toe nog niets in orde. Heb deel 1,2,3 en de rest niet dus dat zegt al genoeg! Wacht nu nog op de andere delen die ik hoor te krijgen. Is een maand opzeg termijn
Bij mij zat 6 tot 9 de taartcaddy erbij, maar het ligt eraan bij welke levering je bent begonnen, sommigen hadden de toolbox er al bij. De siliconen vormen komen daarna pas. Of bedoel je de cadeautjes bij het blad zelf?
Ik bedoel de kadootjes die je bij krijgt als je lid wordt zeg maar. Dan krijg je toch extra's? Ben vanaf het begin lid.
Ja, dan was het bij mij de taartcaddy, de vormen komen pas na de bewaarbox als het goed is. Met de 5e levering.
Okel, ik heb tot nu toe dan 2 leveringen gehad... deel 1 zelf gekocht deel 2 en 3 eerste levering deel 4 en 5 tweede levering deel 6 tot 9 derde levering het gaat per 4 delen dus voor dat alle leveringen geweest zijn ben je 1 jaar verder.
ik vind dat dus niet kloppen, aangezien er bij de aller 1ste een papiertje zat dat het WEKELIJKSE nummers waren, ik heb ook de taartcaddy gehad, maar die hebben ze samen met 4 nrs gestuurd, dus daar gaat nog een klacht over heen, en ik wil de andere dingen ook hebben, ik ga hier niet mee akoord.
Heb helaas het papiertje niet meer je zou ook bij elke levering dus elke nummer een extra kado krijgen. maar aangezien ze per 4 numers sturen dan duurt het dus langer voor dat je alles heb
ik heb nu mijn nummers gekregen die er nog ontbraken maar ben benieuwd naar de nieuwe zending de map zit er nu ook bij
tuurlijk zijn het wekelijkse nummers als je er 4 krijgt in een maand. per levering krijg je 1 extra ding als je begint de taartcaddy dus. de kleine dingetjes zitten per nummer bij het blad in folie. jij wil een taartcaddy, toolbox, en nog 2 grote cadeaus bij 1 levering, wat denk je zelf hun zijn toch niet gek. nu is het al goedkoop laatstaan 4 grote dingen extra bij 1 levering.
Ik heb inmiddels ook een abbo, gekregen van een vriendin. (onder het mom "maar ik wou je toch al elke week dat tijdschrift toestoppen dus kijk maar of je het abbo wil of gewoon wekelijks dat nummer") Ik heb wel begrepen dat het vierwekelijks een levering is. Vraag me wel af waarom sommigen echt nummers missen, of niet na te bestellen is ofzo. Beetje flauw van het bedrijf ook, eigenlijk. Heel veel klachten vind ik niet zo gegrond op de facebook pagina.. Het abbo levert extra spulletjes op, daar deed ik het eigenlijk voor. Ik werk zelf in een supermarkt waar het blad wekelijks verkocht wordt en vind het eigenlijk niet zo erg om te zien dat er een "nieuwer" nummer al in de schappen licht terwijl ik hem nog niet heb. Kan ik me verheugen op de levering
Wat slecht dat ze hun abonnees niet kunnen leveren! Neem dan geen abonnees meer aan en zet de winkelverkoop stop... Wat heeft het voor zin om in de winkel te verkopen als je de huidige leden al niet kunt leveren? Overigens staat hier duidelijk wat je bij welke nummers krijgt...
Ik heb nu t/m nummer 9 & het kerstnummer. Het stoort mij behoorlijk om en hele tijd niets te krijgen en dan opeens 4 nummers.. Maar ik vind het tijdschrift en de benodigdheden te leuk om het op te zeggen
ik heb ook t/m nr 9, kerstnummer niet gehad trouwens. Heb het opgezegd, vind het toch wel een hoop geld.