Abonnement tijdschrift..

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentedag, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben nu tijdelijk abonnee het Landidee tijdschrift. Ik bewaar ze allemaal (wil ze nog wel eens terug lezen) alleen zat ik pas ook te denken om er wat op Marktplaats te zetten. Mijn mam vind ze niet zo leuk want had er pas al een paar gegeven aan haar hihi.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Tja vroeger las ik echt veel tijdschriften. Was ook altijd wel lid van een tijdschrift. Mijn laatste was nu ouders van nu maar die bleef steeds meer liggen tot ik zoveel nieuwe had dat ik er niet meer tegenop kon lezen. Dus ik heb het abo opgezegd. Ik koop ze nog wel regelmatig.

Ik geef tijdschriften altijd weg eigenlijk. Aan mijn zus of vriendinnen ofzo!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb nog een abbo op Flow en ik koop soms wel eens los (SFX, psychologie magazine, fabulous mama)

Na een tijdje gaan ze weg of ik bewaar ze voor de plaatjes. Die gebruik ik soms bij art-journaling.

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hart voor Dieren heb ik 2 jaar een abonnement op gehad maar deze maand opgezegd, is een leuk blad maar ben er zo doorheen met lezen.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier abonnement op Elsevier, Quest, Vriendin en AutoReview.

Alle bladen geven na het lezen weer door aan andere mensen. En die geven het weer door aan anderen. We laten de abonnementen niet automatisch doorlopen. We zeggen ze weer op en dan sluiten we weer tegen goedkoop tarief een nieuw abonnement.

6. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    +1

Ik had een abo op de glamour, maar die is ook allang weer opgezegd. Heb er gewoon geen tijd voor ;)

7. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier een abonnement op Eva.
    Ik lees hem en dan gaat hij naar 2 andere dames die hem lezen.
    Uiteindelijk komt hij weer bij mij terug en bewaar ik ze.

8. Hier een mini-abonnement op de Mijn Geheim. Oh, en de WIJ Jonge Ouders ontvang ik nog steeds gratis :p

Mijn man had tot voor kort een abonnement op de Top Gear, maar sinds dat blad samengesteld wordt door andere mensen, vindt hij er niets meer aan.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Ik heb een abonnement op Kek mama en Cosmopolitan, maar ga ik beide opzeggen. Alles komt weer terug, dus ik heb het gevoel alles al te hebben gelezen. Niets aan.

Oudste zoontje heeft een abonnement op Just Kick It.

Deel Deze Pagina