Mijn banner wil zich niet plaatsen. Zegt dat het aantal pixels te groot is, soms ook het aantal regels zelfs als ik mijn tekst alleen plaats. Het klopt volgens mij niet, want de pixels zijn kleiner dan de toegestane. Kan iemand helpen? Heb al drie banner van drie verschillende sites geprobeerd. Dit wil er niet in: http://www.fertilityfriend.com/home/2367f4 35*31*31*23*34*31*35*29*MA 9+2* Nessy:okt Mijkeltje:okt Hellen: feb10 Leeuwtje:april10. verkleving weg, in okt terug
De grootte van de banner wordt automatisch aangepast dus niet geweigerd, behalve als je 'm probeert te plaatsen op onze server maar dat is voor een ticker banner niet handig want dan werkt ie niet, van een ticker banner plaats je de code bij je handtekening. Heb je te veel tekens in je onderschrift, dan staat er te veel tekens, het script kan zich niet vergissen Lotte
Dat is denk ik omdat je heel veel verschillende kleuren gebruikt. Of misschien is de URL te lang. Ieder teken in de code telt ook mee als teken, dacht ik. Probeer eens (om te zien of ik gelijk heb) al je tekst gewoon zwart neer te zetten? Dus zonder [color=] enzo?
Oei, ik keek dus net naar jouw code en er staat ECHT veel. Om te beginnen kun je dus eens wat minder kleuren gebruiken. Daarnaast heeft die tweede URL helemaal geen zin, want je wil alleen maar het plaatje tonen. dus alleen wat er tussen [ IMG ] en [ /IMG ] staat.