http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/164550-topics-inzake-politiek.html Ik snap het niet helemaal... Waar zijn deze rubrieken te vinden dan? En waarom zijn nieuwsberichten over de politiek offtopic? Of ligt het er aan hoe ze geformuleerd zijn?
Met off topic rubrieken worden de rubrieken bedoeld zoals bijvoorbeeld bij Films, Televisie en Nieuws, de Lounge, de Clubs (bepaalde dan tenminste) en de Spelletjeshoek. Het zijn rubrieken die niet direct te maken hebben met Zwanger worden, zwanger zijn of baby's, maar toch interessant kunnen zijn om te bespreken. Omdat uit het verleden is gebleken dat topics over politiek en religie eigenlijk vrijwel nooit op een wijze besproken worden die wij bij het beeld vinden passen dat ZP uit moet stralen, is er destijds besloten dat deze topics niet meer toegestaan zijn. Ik hoop dat het een en ander zo duidelijk is. Groetjes, Josien
Bedankt voor je reactie! Maar een onderwerp als prinsjesdag mag niet op films, televisie en nieuws worden besproken? Oftewel, politiek mag nergens worden besproken? Of bedoel je met deze post dat ze daar juist wel mogen worden besproken?
Hoi hoi, Ik bedoel ermee dat discussies over politiek en religie op alle plaatsen op het forum niet zijn toegestaan. Groetjes, Josien
we hebben gisteren wel kunnen merken in een topic over (betergezegd: voor) geert wilders, dat een waardig respectvol debat voor sommigen erg moeilijk is, en die verpesten het voor de rest. jammer en triest, maar daarom snap ik deze regel wel. overigens, ik neem wel aan dat onderwerpen uit het nieuws, soms dus ook politiek (bv koninginnedag) zoals ze nu voorkomen besproken mogen blijven? anyway, ik snap (maar betreur) de regel.
Ik heb respect voor de keuze. regels zijn regels MAAR... Als iemand iets over politiek of religie wil zeggen vind ik dat dat moet kunnen. Die persoon moet er dan VOOR het posten wel bewust van zijn dat zij nare reakties kan verwachten en sterk in haar schoenen moet staan om achter haar standpunt te staan. Als je alleen een mening hebt maar geen idee waar het echt om gaat, begin er dan niet aan. Zo ook voor de mensen die reageren op een post van iemand anders over politiek of religie, als je alleen maar kan praten over "van horen zeggen"/ "mijn man vind dit en mijn buurvrouw denkt dat", begin er dan niet aan. Nu weet ik geen reet over de politiek in NL want ik woon er al sinds 2002 niet meer dus mij zul je niet horen Ik wou gewoon even mijn bescheiden menig kwijt
@Klingel, topics als over Koninginnedag vind ik niet echt politieke topics, dus die kunnen gewoon besproken worden hoor . @Lynnami, probleem is niet zozeer dat topicopeners zich op hun teentjes getrapt voelen maar dat het in 99% van de gevallen uitloopt op kwetsende en zelfs rascistische uitlatingen (zoals bijvoorbeeld gisteren in het desbetreffende topic gebeurde). Deze uitstraling willen we als team van Zwangerschapspagina ten alle tijde zien te voorkomen. We hebben het hier gezellig samen en houden dat graag ook zo! Ik neem aan dat het hiermee verduidelijkt is en doe dit topic daarom op slot. Groetjes, Josien