Sterkte mijn zus heeft haar 2e afspraak toen afgezegd dat het daadwerkelijk zou weggehaald worden. Zij werd toen ook gefeliciteerd met haar zwangerschap, en er werd hulp aangeboden in zin van advies/raad.
Mijn zus heeft dat wel gedaan. Die is in een abortuskliniek geweest en heeft toen 5 dagen bedenktijd gehad. Maar goed ook dat die 5 dagen bedenktijd er is/was.. Mijn nichtje is nu 8 jaar
Geen ervaring mee, naar ik zeg altijd: bij twijfel is het NEE En dat zou al helemaal moeten gelden bij iets zo groot als abortus.
je bent niemand iets verplicht, alleen jezelf. Ook al heb je de doorverwijzing van de huisarts en heb je bijv al 4 x een afspraak gemaakt die je hebt afgezegd dan nog moet je het een 5de keer afzeggen als je twijfelt. Ik zeg niet dat je er problemen mee krijgt als je het wel doet, er zijn ook veel mensen die dat nooit krijgen maar de beslissing is definitief en vaak als je twijfelt betekent dat dat je de beslissing vanuit je hart al genomen hebt...hetgeen je tegen houdt zijn vaak financiele/relationele dingen of angst
Ja, de afspraak voor de abortus stond al gepland. Ik kon het toch niet dus vlak van te voren afgezegd. Mn kleine meisje is nu bijna 3!