Wij zijn ongeveer 6 weken zwanger maar vanochtend van vanavond heeft mijn vrouw licht bloedverlies (druppeltje) gehad. Vanochtend de arts gebeld maar die zegt zolang geen buik klachten en of koorts is dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Maar mijn vrouw denk nog steeds aan een miskraam kan dit nog steeds aangezien het maar een heel klein beetje is? of zijn we gewoon overbezorgd? of heeft me vrouw gelijk met haar gevoelens (ze "voelt" een miskraam)
hey ik denk gewoon dat het even afwachten is en als het maar een druppeltje is geweest denk ik niet dat je je eigen teveel zorgen hoeft te maken hoor kan van alles zijn innestelingsbloed of misschien een adertje geknapt heb bij mijn dochtertje ook wat bloedverlies gehad en dat was ook niks even afwachten dus groetjes
als het maar een druppel is zou ik je echt niet te veel zorgen maken eventueel gewoon even de vk bellen als je het echt niet vertrouwd sterkte
al gedaan vanochtend maar die kon ook niet meer zeggen dan rustig aan doen en afwachten. Mijn vrouw mag van mij dus nu ook niks meer doen geen huishouden niks dus dat is voor haar wel fijn Nou maar hopen dat alles goed komt.
hoi bjorn, het is helaas waar, jullie zullen het moeten afwachten. Als het een miskraam is, dan kun je het niet tegenhouden... Maar over een druppel zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Als je vrouw idd geen buikpijn krijgt of het bloeden wordt niet meer, dan is er nog goede hoop! Sterkte en ik hoop dat alles goed blijft gaan!