Hai Allemaal, Ik ben gisteren bij de huisarts geweest om te overleggen maar ik schoot er niet echt mee op. Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en tijd dus om een afspraak te maken met de verloskundige. De praktijk hier vlakbij kan alleen op dinsdag (of ik moet een heel stuk verderop = niet handig) en op dinsdag ga ik juist werken per 1 juni. Ik ga een zwangerschapsvervanging doen dus 'maar' 16 weken en om dan gelijk al een aantal dagen/middagen te missen vind ik vervelend (eventjes erbij zeggen dat het mijn eerste baan is na mijn afstuderen) nu komt er ook nog bij dat mijn vriend heel ergens anders woont (minimaal een half uur met de auto) dáár willen we ook een huis gaan zoeken (ivm zijn eigen bedrijf en zo) ik heb ook al gekeken daar naar een verloskundige en die heeft het spreekuur op woensdag en donderdag. percies de dagen dat ik niet ga werken... wat zouden jullie doen? hier in de buurt naar de verloskundige of bij mijn vriend ? (waar ik ws toch naar toe moet halverwege mijn zwangerschap omdat ik ga verhuizen) alvast bedankt voor jullie reacties pippi