Ongelofelijk! Zojuist heeft mijn vriend aangegeven dat hij het toch wel graag wil houden! Ik heb hem even uitgelegd dat het leven niet eindigd met een nieuw kindje en dat we dit echt wel samen kunnen.. daar was hij het eigenlijk wel mee eens... hij twijfelt niet aan onze relatie maar was gewoon heel erg geschrokken van de zwangerschap! hij gaf aan dat hij er de afgelopen dagen niet bij was met zijn hoofd en dat hij zich ook niet kan voorstellen dat hij mij gedwongen mee had genomen naar een kliniek om het weg te laten halen.. Ik ben zo blij! We gaan ervooR! Dames heel erg bedankt voor jullie steun en toeverlaat...! Ik hoop dat jullie ook een beetje opgelucht zijn Ik zal zo lang het goed gaat zeker nog te vinden zijn op het forum! Liefs
Ik heb je verhaal meegelezen en wil je hierbij heel veel geluk wensen samen met je man en kindje! Gefeliciteerd!!! Wat een mooi bericht.
gelukkig maar heel veel succes en geniet ervan. en meid plat gezegd maar laat je nooit om lullen door vent om iets waar jijzelf 100% achter staat
Gelukkig maar ik schrok al....want als je er zelf niet achter de abortus had gestaan en het wel deed had je zeker spijt gekregen. Misschien zelf ook als je er op dat moment wel had achter gestaan ook spijt achteraf. En dat is een klote last om mee te leven. Geniet lekker van de zwangerschap meid. Want het is een byzondete tijd.
Super meis!!! En ach, ik schrok me ook kapot toen ik een positieve test had (en het was gepland). Dus zelfs kersverse zwangere vrouwen kunnen een vergelijkebare paniekaanval krijgen en denken "waar ben ik aan begonnen!" . Veel liefde en geluk samen!!!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap♥♥♥ wat fijn zeg dat jullie goed hebben kunnen praten en dat jullie er samen voor gaan nu geniet er van nu ♥♥♥
Fijn dat jullie er samen over konden praten en dat hij snel tot inkeer is gekomen. Dat hij een beetje in paniek raakte kan ik me voorstellen, al ging zijn reactie wel wat te ver. Ik hoop dat jullie samen van deze zwangerschap kunnen genieten en straks van jullie kindje.