Mag ik even zeuren en vragen om tips? Ben nu 15 weken zwanger en mijn vriend gaat maandag voor 2 weken naar de andere kant van de wereld voor zijn werk. En daar zie ik toch best tegen op! Normaal nooit last van, maar kan nu wel bijna huilen... En dat vind ik zo stom voor hem dan weer. Wil niet alleen slapen, dus katten mogen op bed, maar dat is niet hetzelfde. En alleen eten,mook niet leuk, mijn moeder komt paar avonden, maar daar kijk ik ook tegenop.... Dus, hellup!
Of ga zelf uit logeren bij een goede vriendin, misschien een met kids Kun je mooi helpen en het is gezellig. Sterkte hoor!!
hormonen, vreselijke dingen maar probeer je verstand te laten winnen. Zoek afleiding doe de dingen die je normaal ook zou doen.
Idd veel leuke dingen plannen. Vriendinnen samen eten of daar gaan eten. Een drankje (alcoholvrij) inde stad. Familie bezoekjes etc
ooh herkenbaar!! mijn vriend gaat elke maand voor zn werk 2 weken weg. voordat we een kindje hadden vond ik jet niet erg, tijdens mn zwangerschap was het drama (echt..hormonen niet normaal!) en nu ons mupke er is vind hij zijn werk niet meer leuk. nu ben ik opnieuw zwanger, en dan de dagen wel weer vooruit spoelen, maar nu ben ik vooral bezig met Fem. de avonden zijn het ergst.. heb je een playstation ofzo? koop een leuk spel, en ga dat lekker spelen..dan slaap je ook goed (ik iig) en dan zijn die dagen zo om! of een goed boek.. ik ben niet zo'n persoon wat altijd bij een ander over de vloer komt, dus dat doe ik ook niet. verder maak ik het altijd gezellig met kaarsjes enz enz.. veel succes., deze 2 weken kom je ook wel door!
Ik had het al toen mijn vriend een paar dagen naar het buitenland moest. Maar vergeet niet dat "het ertegenop zien" erger is dan dat hij daadwerkelijk weg is. Is het eenmaal zover dan vliegt de tijd best gauw om.
Ik vond ook het afscheidmoment het ergste, heb gejankt... En normaal doe ik dat echt niet als hij een paar dagen ofzo weg moet. Maar ja, die hormonen hè, afschuwelijk. Toen hij eenmaal weg was, was het ook wel oké, maar inderdaad, plan wat leuke dingen, zoek wat afleiding etc. Succes!
Dank jullie wel voor de lieve reacties en goede tips. Heb beetje plannen: extra avonddiensten aangenomen, dus niet te veel avonden alleen thuis. Verder ga ik beginnen met verven babykamer. En afspraken gemaakt met paar vriendinnetjes. Gaat vast goedkomen, nu alleen nog de tranen in bedwang houden bij afscheid!