Zullen we voorkomen dat het een welles / nietes wordt tussen anderen dan de TS Vandaag is het MORGEN. Ik ben heel benieuwd wat je hebt besloten. Elmo
het is idd vandaag de dag en ik denk niet dat k een abortus pleeg ik ga zo naar het fiom voor een gesprek en dan laat ik weten wat ik besloten heb groetjess!
Dikke knuf meis! Fiom is een heel goede instantie, ze zullen je niks aanpraten (wat het VBOK wel altijd probeert) dus dat is een goede zet van je! Mail je me straks nog even? Liefs Esther
Heel veel succes hoor! Dapper dat je je tegen je familie af zet! Jij komt er wel hoor, met uk waarschijnlijk
succes meid.. Ik persoonlijk zou geen abortus nemen. Als je een abortus pleegt moet je er wel 100% achterstaan en dat doe jij volgens mij niet..
Geweldig meid! Echt top. Ben superopgelucht moet ik zeggen haha.. Enne, je weet me te vinden he! Liefs
hallo meid ik was ook zwanger toen ik 18 jaar was. mijn ouders waren er niet blij mee. Ze zeiden een abortus of adoptie. Mijn geval was toen ook ingewikkeld. Maarrr hoe langer ik zwanger was, hoe meer ze het wel leuk vonden en nu zijn ze zoooooo gek met hem. wat ik probeer te zeggen is. dat het de eerste reactie is en daar moeten ze aan wennen. het komt later wel goed. Denk er nog over na. Doe wat je hart zegt.
Gefeliciteerd meid, met je zwangerschap! Er groeit een heel klein minimensje in jou buik en dat minimensje is vanaf vandaag het aller belangrijkste in je leven. Zorg er goed voor!
okay klasse meid. gelukkig houd je lieve tere kindje. gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet ervan
nog een jonge moeder hier, ik was net 17 toen ik erachter kwam, ben nu 29 zowel mijn toekomst als die van mijn kinderen ziet er prima rooskleurig uit! nooit het gevoel gehad wat op te moeten geven, of iets gemist te hebben, zielsgelukkig met mijn 2 meiden en de derde is nu onderweg! Ben heel benieuwd wat je besluit......
Meid wat goed van je dat je er voor wilt gaan. Ik wens je een hele fijne zwangerschap en ik hoop dat je straks een mooi en gezond kindje in je armen houd.
Wat goed dat je toch voor je kindje wilt gaan! Ik hoop dat je ouders een beetje bijzullen aan draaien. Laat je ons nog weten hoe je ouders, je (ex) vriend enzo erop reageerden? GEfeliciteerd! En geniet van je zwanegrschap
Ik kan hier heel hard in zijn hoor, maar ik vind het niet echt fijn nieuws, maar als je het weg had laten halen ook niet. Het is allebei een moeilijke keuze. Wees je ervan bewust dat het zwaar gaat worden. En je zult veel op moeten geven. Je zult ook je leeftijdsgenootjes dingen zien doen, de jij niet kunt, of minder. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat je het niet ook heel fijn zult hebben met je kindje! Ik wens je daarom heel veel sterkte en plezier, maar ook veel begrip en steun uit je omgeving toe. Ik vind het geen verkeerde keuze, die je gemaakt hebt (had ik ook niet van de abortus gevonden), maar ik wilde dit even zeggen, omdat het belangrijk is dat je weet waar je precies voor kiest. Maar goed, iemand die alleen maar de makkelijke paden bewandelt, heeft maar een saai leven, nietwaar?