Die Spanjaarden hebben sowieso veel van die nare dingen. Zoals de stierengevechten en het opknopen van windhonden aan bomen Snap dat echt niet
Dit is echt ZIEK! Van mij mogen al die vrouwen en artsen voor moord berecht worden. En dat het liefst niet in de westerse wereld.
Dit is gewoon te erg voor woorden ! Je gaat je eigen kindje toch niet vermoorden ! Ik vind dat zowel ouders als arsten hier voor vervolgd moeten worden. Ben gewoon een beetje uit me doen van dit verhaal zeg.
Overigens is dit nog een relatief pijnloze "procudure" voor het kind. Het wordt ook wel op veel, veel vreselijkere manieren gedaan. Ik ben een keer zo stom geweest om "abortion" te googelen, omdat ik benieuwd was naar het verschil tussen een curretage en een abortus. Ik kreeg iets meer info. dan ik had verwacht. Ik vind het walgelijk en ziekmakend. Ik kan me niet voorstellen waarom iemand zo lang zou moeten wachten om tot abortus over te gaan. Ik wou dat iemand mij dat eens zou kunnen uitleggen. Je weet toch dat je zwanger bent? En waarom, O, waarom, kunnen die vrouwen hun kind niet afstaan ter adoptie? Hebben ze geen enkel moreel besef? Of is er iets heel anders aan de hand dat normale mensen zoals ik niet kunnen begrijpen?
Ik heb een keertje een filmpje via internet ontvangen via een kennis die de mensen wou laten zien wat een onrecht er in China wordt gedaan als ze in dat land abortus plegen. Ik was niet blij met dat filmpje kan ik je vertellen en de manier waarop die chinezen dat deden was echt VERSCHRIKKELIJK, WALGELIJK, ONMENSELIJK. Heel heel heel erg. Ik heb zitten huilen van shock.
pff ik blijf maar met mijn gedachten nu bij dit onderwerp...erg he kan er niks aan doen. Voor mensen die een abortus wel normaal zaak vinden, heb ik nog een goede site voor ze! Dan kunnen ze lezen wat ze hun ongeboren baby aandoen. brrr... maar gelukkig zitten hier meer mensen die het zo afschuwelijk vinden als mij, zal ik de site naam niet plaatsen! Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten zeg!
pfff wat vfreselijk zeg.. dat is echt moord! dat mensen daar voor willen betalen.. het is leven wat in je zit hoor1!
Oeh, ik wilde dat ik het niet helemaal gelezen had. Ben er beroerd van....... Ik vind het ijskoude moord, iets anders kan ik er niet van maken!
Ik vind het ook belangelijk. Vind het MOORD eerlijk gezegt. IK ben zo wie zo op tegen. Zal het ook nooit kunnen doen.
Was op nederland 2 een stukje over ik meende kruispunt ofzo. Een deense verslaggeefster ging undercover naar die kliniek. Ze was 30 weken zwanger en kon morgen wel "geholpen" worden voor 4000 euro. En ze deden het wel tot 39 weken vertelde de directeur. Walgelijk gewoon moord. Ben zowiezo al geen voorstander van abortus maar als je het echt wilt doen dan moet je dat gewoon eerder bedenken ! Laten ze de moeder een spuitje geven of nek breken (nadat de baby is geboren) Walgelijk gewoon en dat dat ook zomaar kan...... Ik verbaas me erover. Je zou die artsen moeten kunnen aanklagen voor moord.