Pardon?/what the hell, die mensen zijn ziek dat kan niet anders. Ik moet er gewoon van janken. Dit is regelrecht moord. Ik heb hier geen woorden voor het gaat veel te ver. zoveel mensen zouden die kinderen kunnen opvoeden die geen kinderen kunnen krijgen. Het is ziekkkkkkkkkkkkkkkk mismakend gewoon. Dat wilde ik er over kwijt. jennie72
Ik word hier gewoon KOTSmisselijk van! Het is al onvergeeflijk dat ze die babytjes zonder pardon vermoorden maar dan ook nog op zo'n gruwelijke manier! Het lijkt wel een horrorverhaal! Hier moet echt wat aan gedaan worden!
Krankzinnig maar waar: Er zijn ook staten in de Verenigde Staten waar dit soort praktijken legaal zijn. Ik was helemaal geschokt toen ik het hoorde van een Amerikaanse kennis van mijn vriend, maar in sommige staten zijn er dus klinieken die tot 7 maanden aborteren. Terwijl baby's na 6 maanden zwangerschap al levensvatbaar zijn. Onvoorstelbaar toch?
Wat is dit voor een bizar iets? Wat lopen er toch achterlijke ongevoelige mensen op aarde rond. Een kind aborteren met 39 weken? Ik weet echt niet wat ik hoor ! Ik heb het gelukkig niet gezien ik was dan helemaal van slag geweest. Dit soort vrouwen moeten achter slot en grendel! Als je een abortis laat uitvoeren in de eerste 9 weken is voor sommige heftig niet iedereen staat achter abortis maar soms weegt de reden zwaarder dan het laten komen, denk maar aan verkrachting of een aangeboren afwijking ik noem maar even iets MAAR MET 36 WEKEN?! Sorry maar ik weet even niet wat ik verder nog moet zeggen! Jet
Inderdaad deze vrouwen en artsen op laten sluiten voor moord maar dan ook ervoor zorgen deze vrouwen te laten steriliseren zodat ze nooit meer kinderen MOGEN krijgen! Deze kinderen hadden ook recht op leven idd bij bv stellen die geen kinderen kunnen krijgen en met al hun liefde zon kindje kunnen opvoeden! DIEP DIEP TREURIG.
Ik lees het maar niet, aan de reacties hier te lezen, ik kanniet tegen zulke verhalen, echt ongelofelijk dat het KAN maar dat er ook vrouwen zijn die het DOEN
Met tranen in mijn ogen heb ik dit stukje gelezen. Ongelooflijk dat zoiets bestaat. Ik kan hier niet over uit en het maakt me dan ook boos, heel BOOS!
Ik vindt het ook moord, vooral wanneer de baby's kerngezond zijn. Als je de baby niet wilt sta hem/haar dan af voor adoptie i[v abortus. Vindt het vreselijk dat ze het hartje van de baby stil leggen. Een baby is ook een mens en heeft er niet om gevraagd om geboren te worden! Als je geen kinderen wilt moet je ze niet eerst maken en dan laten aborteren!
Ik heb het gister ook bij netwerk gezien, echt afschuwelijk. Vooral als ik naar me eigen kindje kijk denk ik; dit kan je toch niet vermoorden?
Ik heb volgens mij liggen slapen de hele dag want ik heb niets van het onderwerp meegekregen totdat ik er 's avonds -volgens mij netwerk- een programma opzette dat hierover ging. Ik had beter niet kunnen kijken. heb de hele nacht niet kunnen slapen. Het bracht zoveel emoties naar boven dat de babie gewoon van slag was. Kijk, ik zal de laatste (nou ja niet helemaal) zijn die een oordeel velt over anderen in het geval van kinderen krijgen. Ik heb gelukkig nooit voor de keuze gestaan van wel of niet weghalen. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en het is erg gewenst. De eerste ook en ik ben nu moeder van een lief apie van drie. Dat je het kindje in de eerste weken laat weghalen om welke reden dan ook is al niet echt mijn ding maar je weet niet in welke situatie die mensen zitten. Ik ben nu -nog maar- 20 weken zwanger en alles zit erop en eraan. het kindje reageert zelfs op zijn "grote" broer!. En dit wezentje haal je weg ? ik vind dat zowel de artsen als iedereen die hieraan meehelpt EN de moeder cq ouders die ervoor hebben gekozen de babie weg te laten halen terwijl alles er al op een aan zit, zouden vervolgt moeten worden voor moord met voorbedachte rade. Er is al een halve dag voorbij nahet programma te hebben gezien en ik ben nog des duivels !
Ik heb drie zinnen uit het hele artikel gelezen en toen wist ik al genoeg: het nekje knakken en zout in het hartje? Dat heet kindermishandeling, sterker nog, dat heet moord. Ik ben sowieso al tegen abortus, maar dit slaat toch wel alles!
snik snik. Jemig zeg. doodbloeden, zou in het hart? Wat hebben we voor gekken op deze wereld. Dichtgooien zoiets dat zich kliniek noemt en personeel achter de tralies. Dit is echt moord. Ook de vrouwen die zich laten aborteren achter de tralies. Moet bijna overgeven van dit bericht.
Dit is complete waanzin! Hoe haal je het gvd in je hoofd? Dit is gewoon MOORD. Woedend maakt me dit! En dat in Europa! Ik zit hier gewoon te janken! Kl..tzakken!
ik vind het net zo erg als abortus bij 10 - 15 - 20 weken of wanneer dan ook. vind dat ze het helemaal moeten afschaffen, tis toch allemaal moord? ik vind het altijd erg als ik lees dat mensen een abortus kunnen laten doen.
Ik vindt het plegen van abortus een ander verhaal wanneer je kindje bv een ernstige afwijking heeft. En daardoor een geringe kans heeft om te overleven buiten de baarmoeder. Maar een gezond kind laten aborteren daar ben ik echt zwaar op tegen. Kreeg tranen in me ogen toen ik het op netwerk zag Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen en dan ook nog ongestraft blijven
tja, technisch gezien is het geen moord... want iets wat nog niet geboren is, heeft juridisch gezien nog geen rechten...hoe krom ook... maar ik vind het vreselijk! dat wij vrouwen tot zoiets in staat kunnen zijn...ik schaam me diep voor mijn soortgenoten die dit laten doen.. ik ben persoonlijk niet tegen abortus mits goede redenen en dan het liefst in zo vroeg mogelijk stadium. maar kom op zeg....het kindje is bijna voldragen... zoek dan een stel die het kind willen hebben en laat die man het kind erkennen tijdens de zwangerschap.... die paar weken kunnen dan ook nog wel... echt, ik probeer altijd zo genuanceerd mogelijk te kijken naar dingen...maar hier heb ik toch echt een duidelijke mening over... die vrouwen zijn het echt niet waard om ooit nog moeder te worden....verplicht steriliseren na zo'n schandalige aktie.. Aoife