ebay?

Discussie in 'De lounge' gestart door Calimero, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo dames

eventjes een vraagje over ebay is dat net zoiets als marktplaats waar je gebruikte spulletjes koopt of zijn dit alemaal nieuwe spulletjes gewoon een online winkel met van alles zeg maar..?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Beide. Op ebay kun je zowel nieuwe als tweedehands spullen kopen.

Alleen is marktplaats redelijk vrijblijvend, terwijl ebay dat dus niet is. Als je hebt geboden zit je er aanvast. Ook als je eenmaal je advertentie hebt geplaats en er wordt b.v. maar een euro geboden( dat geef je aan, vanaf welk bedrag je wilt starten) en je wil meer, dan kan dat dus niet.

Voorbeeld was een keer een prachtig bed. Die stond voor 1 euro als start bedrag. Toen werd er 20 euro geboden in totaal. Dus had iemand een bed van 3200 euro voor 20 euro gewonnen. Toen zei de verkoper dat het niet doorging. Dat kan dus niet. Hij moet het bed dus voor 20 euro verkopen.

3. Niet meer actief

@Bosi333

nou ja zeg :confused: ben je klaar mee

4. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Om te beginnen ben je dan ook behoorlijk stom bezig als je het startbod op 1 euro zet. :rolleyes:

Ik heb wel al een paar dingetjes voor Kaylee gekocht, merkkleding. Nieuw, maar voor kleine prijsjes. Heb net een feetje tuinbroek binnen, prijskaartje van 30 euro hing er nog aan, heb m gekocht voor 6 euro + verzendkosten. Ik ben fan :D

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik koop er ook veel :D vooral van Snoopy ;)

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik koop er ook redelijk veel.
    Ook toen ik ging trouwen en dingen van the Body Shop :)

7. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ook ik ben regelmatig op Ebay te vinden. Ik heb daar onder andere een romantische kouseband voor niet al te veel geld vandaan voor m'n bruiloft en je kan er ook goedkope, nieuwe lingerie krijgen.

Om nieuwe spulletjes te willen kopen moet je erop letten of de verkoper een Ebay-winkel heeft en of hij postieve feedback heeft, dan zit het meestal wel goed.

Deel Deze Pagina