Britse wil abortus voor deelname Big Brother | Entertainment | NU.nl - Voor het laatste nieuws Neem dan meteen haar complete voortplantingsorganen mee aub..
Ik word altijd zo ontzettend boos van dit soort berichten. Ze heeft geen idee wat voor kostbaar geschenk een kindje is.
Ik las het en ik dacht serieus aan een hoax.... Ziekelijk! Wat een ontzettend egoistisch rotwijf! Sorry hoor maar dit KAN toch gewoon niet????Kan een foetus van 4 maanden nog worden geaborteerd? Als het niet-medisch is?
Ik hoop dat Big Brother hier niet aan mee gaat werken. Anders zijn ze in mijn ogen medeplichtig aan moord op een ongeboren kindje! De reden die ze aangeeft is te bespottelijk voor woorden. Als ze het doorzet, verplichte sterilisatie voor haar svp.
ook gelijk mijn gedachte. Bij een bericht als deze hoop ik zo dat het een hoax is... :x maar volgens mij niet. :x
Helaas geen hoax Hier krijg je ook gratis tandheelkunde als je zwanger bent, en ze heeft dr bek ook al laten verbouwen sinds ze zwanger is. Lekker goedkoop, en gebeurd helaas wel vaker. Heeft ook al een tietvergroting gehad op kosten van de NHS. Big Brother hier kan het niet gek genoeg zijn, ik denk echt dat ze haar gewoon mee laten doen, lekker controversieel, brengt kijkers op.
Is er dan ook maar 1 reden, buiten verkrachting om, die níet egoïstisch is als je voor een abortus kiest?? Je kunt tenslotte ook altijd kiezen om je kindje ter adoptie af te staan aan mensen die wel heel graag een kindje willen, dus in principe is abortus nooit geheel in het belang van een ongeboren kindje. Verder is dit wel de meest bizarre reden om abortus te plegen die ik ooit heb gehoord.
Idioot is het enige wat mij te binnen schiet. Het tweede is Idioot en het derde is nog steeds Idioot.
Wow Bolkje dat vind ik wel heel heftig gesteld hoor Verder weet ik gewoon niet wat ik lees.. heb er echt geen woorden voor. Als ze nou niet mee mag doen met BB (mag toch hopen dat dit een reden is om haar te weigeren!!) en ze krijgt dit kind wel dan mag ik hopen dat de autoriteiten wel wat met dit gegeven doen. Pff. Bizar.
Wat diep, dieptriest. Het enige 'positieve' dat ik kan zeggen over haar beslissing om abortus te laten plegen, is dat ze de EREtitel "moeder" ook absoluut niet waard is.
Ziek, zieker en zij valt onder ziekst. Die moeten ze niet in big brother zetten maar in een psychiatrische instelling laten op nemen!!
Ik vind het nu al zielig voor het kind dat misschien met haar moet leven. Ik hoop dat ze verplicht gesteriliseerd moet worden. Ggggrr
Walgelijk mens. Haar kindje vermoorden om maar met haar lelijke gezicht op tv te willen verschijnen. Heb medelijden met de kinderen die ze heeft.
Poeh, en stel ze kiest niet voor abortus.. Leuk om te lezen later dat je moeder je weg wilde laten halen voor een goedkope show.