Abortus voor big brother

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ratatosk, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

dit inderdaad.

maf wijf die mogen ze van mij zonder verdoving de baarmoeder verwijderen

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    dit dus

3. DevilFromHeaven

DevilFromHeaven Actief lid

9 mrt 2014
    122
    0
    16

Ik ben het deels met je eens en deels ook weer niet.. Als je verkracht bent en zwanger word dan aborteer je het vruchtje toch juist voor jezelf, ook dan kan je het afstaan toch ? ( ik snap het wel maar als je het teoretisch neemt bedoel ik ) Verder ben ik tegen abortus en toch heb ik voor een kliniek gestaan ;) Het gaat dus echt om de situatie . Ik vind de enige 'goede' reden om je kindje weg te halen als het ziek zou zijn en geen menswaardig leven zou hebben.

Baas over eigen buik zeg ik altijd, maar deze vrouw vind ik gestoord ..

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    NHS is een grote grap.
    Scandal of the NHS boob job (continued) | Mail Online

En voor de rest, het is een walgelijk mens. Hoop dat er een manier is dat ze haar die gratis tandheelkunde kunnen onthouden, zo iemand verdient dat niet.

5. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Walgelijk zeg!
    Laat haar dan ook maar meteen steriliseren! Wat een debiel!

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Nou, daar zeg je wat, ook triest.

Wat een idioot... :x

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Dermate ziek/afwijkingen dat fatsoenlijk leven voor het kindje (of menswaardig bestaan, hoe je het noemen wilt) bijna niet mogelijk is?
    En als je dan dus idd kiest voor het toch doorzetten van zwangerschap om daarna te laten adopteren, hoe groot is dan de kans dat het kindje bij pleegzorg terecht komt? Want heel eerlijk; hoeveel mensen ken jij die kunnen "kiezen" tussen adopteren van een gezond kindje en adopteren van meervoudig gehandicapt kindje?
    is maar een voorbeeld, hoor. Bedoel het niet als aanval maar het is wel het eerste waar ik aan dacht.

ontopic; ik probeer er iets zinnigs over te zeggen.... maar dat lukt me dus niet. Kan er alleen maar heeeeeel kwaad van worden..

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hoef je mij helaas niet te vertellen, weet er alles van.
    Dit soort mensen wordt veel te goed beschermd, en zolang ze zwanger was ten tijde van de behandelingen hoeft ze niet te betalen. Sterker nog, ik geloof zelfs 2 jaar na afloop van de zwangerschap niet.

9. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Zag het ook voorbij komen op FB. Hier word ik echt triest van :'(

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een stom wijf! Walgelijk mens!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    :(:(:(:( geen woorden voor.
    Eens met Be happy .

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gatverdamme!!!

Ze is ook nog eens zo lelijk als de pest!!
    Dat terzijde is dit afschuwelijk om op deze manier een abortus ge ondergaan.

13. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Vreselijk, geen woorden voor. Hoe kan je zo omgaan met een van de wonderlijkste gebeurtenissen die het leven je te bieden heeft. Zulke mensen zouden ze moeten verbieden om zich voort te planten! Walgelijk mens.

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Kan best zijn dat het zo lang doorloopt. Je krijgt ook een kaart die je moet tonen dan en dan krijg je ook je medicatie gratis. Die is zeker een jaar geldig, kan ook langer zijn.

Echt krom die NHS. Ze willen besparen maar pakken het wel heel gek aan.

En er is een petitie gestart om ze niet aan big brother te laten deelnemen. Mijn man zei dat er gehoor aan gegeven is, hopelijk is dat waar want zo iemand verdient de aandacht niet.

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
  16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Walgelijk!

17. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  18. mumija

mumija Niet meer actief

Echt walgelijk!

19. Ik lag hier vanmorgen nog eens over na te denken en ik moet mijn excuses aanbieden. Deze reactie klopt van geen kant. Er zijn nog een aantal redenen die niet egoïstisch zijn, bijvoorbeeld als je kindje niet met het leven verenigbaar is. Sorry dat ik daar gisteravond niet aan dacht. Mijn opmerking geldt eigenlijk alleen voor afbreking van een zwangerschap met een gezond kindje. Sorry, sorry, sorry :)

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Gelukkig dat BB er niet mee akkoord gaat. Ik dacht dat het haar wel zou lukken, omdat het de kijkcijfers omhoog zou gooien.

Deel Deze Pagina