Abortus

Discussion in 'De lounge' started by , Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Haha voor mij word t lastig als alleenstaande mama en niet van de man houdend :)
    Nee hoor, weet je als je samen bent (man+vrouw) kan het uiteraard altijd voorkomen, hoe goed je AC ook neemt!
    Ik heb t vaker in de omgeving gezien, daar zal ik ook zeker niet over oordelen :)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Geeft niet, kon jij ook niet weten :)

4. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Dat je dat nooit zal gebeuren is te hopen voor je :rolleyes:
    Het kan altijd! Ik ben in mijn leven nog nooit 1 pil vergeten, ik heb nog NOOIT onbeschermd sex gehad, en hier ben ik dan met een dochter van 5 maanden :)

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Lezen Joeja ;)
    Ik val niet op mannen ;)

6. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik lees net verder, als ik goed begrijp dat je lesbisch bent, dan zal je een hele bijzondere vriendin moeten hebben willen mijn woorden nog kloppen :)

Excuseer mij!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Haha zit wel goed ;)
    Maar vooralsnog ben ik alleenstaand en happy met mijn 3e wondertje op komst :D

8. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Maar ik neem aan dat jij sex met een man hebt gehad.. als je sex met een vrouw hebt, wordt het toch knap lastig om zwanger te raken, denk ik. :D

EDIT: alle 3 tegelijk gepost, zie ik :D

9. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    hahahahahahaha..
    Ja ik heb sex gehad met een man,
    daar komen ongelukjes van.
    Ik kon echter niet weten van te voren
    dat de pil niet werkte naar behoren

Neej grapje. Maar we hebben toch een knap staaltje topic gemaakt alle 3 tegenlijk :)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffffffff 6x en om die reden vind ik erg onverantwoordelijk

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Driewerf bah!
    Heb je al gebiecht?

12. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik ben verjaagd uit mijn dorp en leef nu met mijn kind in het bos.
    Als ik terug ga zetten ze me in De Ijzeren Maagd :(

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik vind het om die redenen ook echt heel erg, te erg voor woorden zeg..moet gewoon niet kunnen!Sterilisatie zoals iemand zei, of gewoon haar de pil laten slikken....jeetje zeg, schrik ervan dat iemand zo erover denkt (die vrouw die dat gedaan heeft dus)

Ik heb ook die gedachte: dat er zoveel stellen zijn die geen kinderen kunnen krijgen, niet op de natuurlijke weg of het heel erg lang duurt...en dat je dat zoiets leest....:(

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    voor zoiets breekt gewoon mijn hart...
    veel mensen waar onder ik kunnen niet gemakkelijk zwanger worden, kunnen nooit zwanger worden of krijgen iui, ivf of icsi om zwanger te raken en dan gaan zulke mensen een abortus plegen omdat ze niet de pil wil slikken en geen condoom wil gebruiken?

waar is je gevoel en respect voor leven dan...ongelovelijk gewoon. ik heb hier geen woorden voor

15. Tisam

Tisam Lid

Aug 29, 2008
    38
    0
    0
    ik vind zoiets ook dus echt niet kunnen 6x abortus.

Alsof het normaalste zaak van de wereld is. Ow zwanger ff weg laten halen. pff.

Toen ik zwanger was, was ik zo blij met mijn eerste kindje. Maar ze is bij de geboorte overleden. Als ik dan lees dat zo'n iemand gewoon haar kindjes weg laten halen om zo'n stom reden. Vind ik het gewoon echt erg. Ik snap niet dat de dokters dan ook nog helpen met zo'n stom reden.

16. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik ken een meid die vaak onbeschermd sex heeft (met meerdere verschillende partners). Zij is iemand die ik geen kind op zie voeden. Ze is een aardige meid maar staat niet stevig in haar schoenen, heeft nog heel veel te verwerken en gebruikt nu en dan zelfs drugs. Ze is 1 keer zwanger geweest en heeft het vruchtje laten aborteren. Maar nog steeds is ze er heilig van overtuigd dat ze precies weet wanneer ze wel en niet sex hebben kan. Dat vind ik dom. Vooral als zo'n kerel daar ook nog aan mee werkt (de kerel in dit verhaal is 1 van onze beste vrienden, ik ben echt al boos op hem geworden hierover... wat als er een kind verwekt word?...)

17. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    heb niet alles gelezen.. dus misschien al eerder geweest

ik wist niet veel over abortus ja wel dat je een kindje kan weg laten halen etc.. de standaard dingen maar ik kwam via google op een site terrecht waar je ook echt foto's kan zien vanaf 7 weken tot 24 weken van kindjes die ook echt geaborteerd zijn... echt vreselijk om te zien.. het zijn complete mensjes ook al zijn ze maar een week of 7.

Ik kan de link plaatsen als mensen willen weten over wat het gaat.. maar als je denkt er niet tegen te kunnen moet je het ook niet doen!

Ik hoop hiermee te bereiken dat mensen beter nadenken voor ze zoiets laten doen...

edit moderator: link verwijderd: schokkende beelden.

Het is een christelijke site dus het kan dat hij het zondag niet doet zag ik net... ik ben zelf moslim maar ik vind dit echt vreselijk...

18. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    ik zie dat de link verwijdert is begrijpelijk maar wel de keiharde realiteit helaas... ik heb niemand willen shockeren hoor... maar ik vind wel dat hierdoor mensen wellicht beter nadenken!

19. Tisam

Tisam Lid

Aug 29, 2008
    38
    0
    0
    Ik heb het een hele tijd terug gezien, omdat ze op school deze site ook hebben gegeven. Nou ik werd er niet goed van. ik wilde het nu niet zien want ik kan dat echt niet aanzien al die lichaampjes.

20. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik heb vroeger die filmpjes weleens gezien maar ik het walgelijk dat mensen dit "gebruiken" willen om andere mensen een schuldgevoel aan te praten.....meestal worden beslissingen van abortus niet licht genomen, er zijn zelfs mensen die min of meer gedwongen werden om een abortus te ondergaan en elke keer zijn er mensen die het nodig vinden om dit soort filmpjes neer te zetten.....walgelijk, gelukkig dat het is weggehaald.

Share This Page