Ik had zelf al zo iets van hoi me buik kon al wel gegroeid zijn! Maar ik dacht zal wel de verbeelding zijn omdat ik er op let maar nou zei me vriend het ook al. Vanaf wanneer zou je het een beetje kunnen zien? Is nu best vroeg of niet?Is mijn eerste. dan moet ik straks al naar andere broeken gaan kijken.
Het blijkt dat door je zwangerschap je darmen al vrij snel wat groter worden, daardoor kan het zijn dat je al vroeg dikker wordt. Je hoort het echt vaker.
Dat kan best hoor, ook al is het je eerste. Dat verschilt gewoon heel erg per vrouw, de ene hoef pas met 17 weken naar de positiekleding over te stappen en de ander al voor de 10de week. Je moet in ieder geval dragen wat het lekkerst zit, als dingen gaan knellen en pijnlijk worden..gewoon niet doen! Ongeacht hoever je ben
oke bedankt! haha hij moet nog niet te erg groeien dat helpt niet echt bij het nog stil houden haha zo maar op visite met de buik in haha
Ik heb het ook, begon bij mij aan het eind van de 6 weken. In mijn album een foto met als laatste m'n buik bij 10 weken, en volgens mij is ie de laatste 5 dagen weer gegroeid. Het zijn in het begin idd je darmen, die kunnen niet alleen wat groter worden maar komen ook meer omhoog.
hey het kan idd hoor Ik had het ook rond 7 weken echt alles zat me al strak enz is idd door je darmen! maar je merkt dat je na ong 13 weken dat de kleine omhoog aan gaan is (ofja de baarmoeder wordt groter) dat de buik dan toch weer anders dikker wordt (sorry beetje lastig uit te leggen) wat ik hiermee bedoel is dat je echt merkt dat nu rond 7 weken echt je darmen zijn en vanaf ong 13 weken begin je echt goed verschil te merken met je darmen en de kleine. Moet nu ook al zwangerschapskleding aan enz je moet gewoon dragen wat jou het prettigst zit. Een fijne zwangerschap!