stress.stress, stress

Discussion in 'Zwangerschap' started by dame, Jan 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    hallo dames

zoals jullie in de titel al lazen ik ben 1 en al stress hoopje.
    ik wordt lastig gevallen door de belasting met bedragen waar je u tegen zegt die ze zogenaamd terugvorderen, de IBG die opeens zegt dat ik mijn studie geheel terug moet betalen, ook die belachelijke bedragen, en het is allemaal onterecht, dus je moet van alles gaan bewijzen,pffff
    en ik zit ook nog midden in een verhuizing, ik zie ondertussen uit als een
    zombie door slaapgebrek en ik eet ook slecht. Het is echt alleen stressen.
    en als dit het niet is dan ben ik wel misselijk en hang ik over de wc pot, waarom kan ik niet gewoon lekker zwanger zijn? sorry voor mijn geklaag maar moest het even van me af schrijven :(

2. Niet meer actief

Ja hoor meiss,

heb ik ook last van.
    Iedereen zit aan je kop ze zeuren over geld, rekeningen vliegen me hier ook om de oren.
    Nu wil het UWV ook nog eens me uitkering stopzetten om bepaalde redenen, terwijl ik die uitgelegd heb.
    We gaan ook nog eens verhuizen 1 Februari, dus ben hier ook al druk bezig met alles inpakken en zo.
    Ik stress me eigen ook helemaal kapot.

En ik vind het geen klagen hoor, mocht iemand anders dat wel vinden, klagen we toch lekker samen, hihi.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    pff das flink balen hopelijk kom je er met de instanties uit.

Hopelijk kun je nog wel ergens genieten van je zwangerschap.

succes

4. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Probeer anders voor jezelf te bedenken wat de meeste prioriteit heeft en dan richt je je daar als eerste op en dan op het volgende. Sterkte!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Jeetje meid.. Sommige dingen kan je er echt niet bij hebben hè ! Probeer wel wat te ontspannen hoe moeilijk dat ook is, want je moet echt aan je kindje denken, teveel stress is ook niet goed!
    En vraag evt iemand om hulp die je kan helpen uitzoeken hoe of wat ?

Heel veel succes met alles!

=xxx=

Share This Page