ik was net in de winkel en zag hele leuke sets van abrick een soort van duplo maar dan veel goedkoper. dit leek me wel leuk voor de jongenste maar nu hoorde ik van iemand dat het goedkoop is en dus ook rommel. je hebt er wel veel dingen van treinset , boerderij etc. ik vind de duplo zo ontzettend duur daar kan k dan maar 1 ding van halen . heeft er iema nd ervaring met die abrick blokken??
Jep, Lucas heeft een grote bak met blokken. Geen trein e.d., maar alleen bouwblokken. Het is voor juist de jongste kinderen erg leuk omdat het grote blokken zijn en dus goed te pakken en makkelijk te bouwen. En het is gewoon van plastic. Niet zo dik als Duplo, maar ook echt niet zomaar stuk. Hier staan ze inmiddels al een hele zomer buiten als speelgoed en ze zien er nog prima uit hoor! En weet je... al gaat het wellicht geen 15 jaar mee, zolang spelen ze er ook echt niet mee, toch? Daarnaast, niet alles wat goedkoop is, is rommel!
onze dochter heeft veel voor haar 1ste verjaardag gekregen van abrick. ze vind het erg leuk maar merk dat kwaliteit minder is maar
Wij hebben een paar dingen van abrick gekregen. Ziet er eventjes leuk uit, maar is in no-time stuk. Zelf zou ik het dus echt niet kopen, al is het minder duur, in de prullenbak is zonde van je geld. Hier niet de bouwblokken, maar een helicopter, een autootje en een caravan. Doe mij maar duplo en little people...
ik zou ook gaan voor kwaliteit en dat is die abrick dus echt niet. Past niet op elkaar, valt uit elkaar als je er aan komt, ik vind het troep. En duplo is veel beter, kinderen spelen nu met oude duplo van ons, vind ook erg leuk om te zien. Duplo kun je ook behoorlijk leuk weer verkopen als je wilt. En als je niet zoveel hebt te besteden; 2de hands een optie? Hebben ze er hier ook tussen zitten hoor en oma heeft pas een hele ton gekocht voor 20 euro op mp.En anders webshops scheelt ook veel. Kruidvat heeft het ook vaak voor een leuke prijs.
We hebben alleen de bouw blokken van abrick, gaat tot nu toe prima.. De andere dingen zijn idd goedkoop, maar vind ik zelf van duplo er leuker uit zien. Je kunt ook voor in het begin de blokken van abrick kopen en dan de aanbiedingen in de gaten houden van duplo, heb je bij de kruidvat enzo soms heel goedkoop...
Mijn zoontje heeft ook een doos ervan gekregen maar wat een rotzooi. Was inderdaad zo stuk en je merkt gewoon dat het goedkoop is. Sorry doe mij dan maar duplo, liever iets meer betalen voor goed spul