ja alweer een dreumes die niet wil slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pluisje19, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hallo, ik weet dat er al heel wat over gevraagd en geschreven is, maar wij zijn wanhopig!!
    Ons zoontje van bijna 14 maanden wil dus absoluut niet in zijn bedje slapen. Hij valt s'avonds beneden in slaap ( dan moeten we effe met hem rondlopen en dan valt hij in slaap...) en slaapt dan heerlijk op de bank. Maar zogauw we hem in zijn bedje willen leggen begint hij te krijsen. Ik geloof niet in laten huilen, dus nemen we hem meestal maar bij ons in bed. We hebben al geprobeerd om hem effe te laten huilen en steeds naar zijn kamertje te gaan om hem te troosten. Maar binnen 10 minuten is hij al zo overstuur dat hij klaarwakker is en helemaal niet meer wil slapen. Zijn zusje moet naar school, die moet ook slapen, dus erg lang kunnen we dit ook niet doen. Dit is eigenlijk sinds zijn ziekenhuisopname afgelopen maart. Zelf denken we dat het daar mee te maken heeft, dat zijn eigen bedje hem herinnert aan het ziekenhuisbedje. Ook als het heel af en toe lukt om hem in zijn eigen bedje te leggen en hij wordt s'nachts wakker, raakt hij meteen heel erg overstuur en ligt hij in no time tussen ons in. Je kan je voorstellen hoe goed dat voor je relatie is om steeds een kind tussen je in te hebben:( Zijn bedje hebben we al naast ons bed gezet zodat hij ons kan zien, maar zelfs dan wil hij absoluut niet in zijn eigen bedje slapen
    Heeft iemand een echt goede tip, we zijn de wanhoop nabij..
    Pluisje

2. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    kan hij geen last hebben van zijn oortjes?

ik hoop dat je snel een oplossing vind!

3. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    mijn dochtertje heeft het namelijk ook gehad. ze sliep niet in haar eigen bedje, maar wel bij ons. Overdag sliep ze wel goed. Dus wij dachten dat ze een lastige periode in ging.
    Achteraf zaten haar trommelvliesjes naar binnen geklapt.
    Zo sneu!

liefs

4. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    En een ander bedje, een campingbedje bijvoorbeeld?

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hoi,

Dank jullie voor de snelle reacties. Oorontsteking kan, maar lijkt me eerlijk gezegd erg lang vanaf maart. Maar over 2 weken hebben we sowieso een afspraak bij de KNO arts, dan kunnen we dat uitsluiten.
    Een ander bedje hebben we ook al aan gedacht. Er staat een "kabouterbed"voor hem klaar op zolder, maar ik ben een beetje bang om hem al in een "groot"bed te laten slapen. Dat campingbedje vind ik wel iets om te proberen. Ik ga het morgen bij mijn ouders ophalen, daar staat het namelijk altijd.
    groetjes Pluisje

Deel Deze Pagina