Hallo dames, Hebben jullie misschien nog tips voor mij voor mooie baby zaken in Noord Holland? Ik ben al bij Babypark Wormerveer geweest, en prenatal bij de Arena geweest, maar vind eigenlijk niet echt wat ik mooi vind. Babykamertje heb ik het dan over... Weten jullie nog mooie zaken in Noord Holland? Internet wil ik niet, wil het graag zien en aanraken. Alvast bedankt!
Er zit nog een grote prenetal in Zaandam en ook Een of andere babygigant vlakbij de prenetal. Weet niet hoe het heet, zit naast de vrijbuiter.
Ligt ook een beetje aan je budget. Babyland, babypark, babydump en prenatal hebben allemaal een beetje dezelfde dingen. Ken nog wel een paar mooie babywinkels in Noord-Holland maar daar wil ik je niet heen sturen a;s je er geen budget voor hebt
Prenatal in zaandam en amsterdam ( bij de arena ) Babyland zaandam Babypark zaanstad ( wormerveer ) 7uursgoed ( schagen ) meer kleding, maar super winkel.
ik weet wel dat die in Alkmaar weg is al een tijdje.. maar ik zie hier ook niets van terug op internet trouwens. Het lijkt alsof ze toch gewoon open zijn, ik zie ook nergens faillissementsverklaringen ofzo.
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest, toen leek er ook niets aan de hand! Op hun site staat er ook niets over.
Gisteren nog bij babyland geweest in Zaandam. Vond het er wel heel rommelig maar hij was wel gewoon open.
In Halfweg zit ook een zaak met kindermeubels. Volgens mij heet het Boom. Ben er nog nooit geweest, maar ik kom er regelmatig langs met de auto.
Ho! Stop! Babyland Zaandam is springlevend. Wij zijn zeven dagen per week geopend. Wellicht is er wat verwarring met Babyland Alkmaar. Die bestaat niet meer. Maar bij Babyland in Zaandam kan je nog steeds terecht.