Hoi allemaal! Ik ben nu sinds eergisteren met Clomid 50 mg gestart omdat PCO is vastgesteld. Nu heb ik op cd 6 al meer afscheiding (niet vruchtbaar) en heb het gevoel dat mn boobs voller zijn. Kan dat en zijn er meer meiden die dat herkennen?
Yep, vooral veel last van Boobs en dan vooral in de wachtweken en braakneigingen en sneller boos. Succes met de clomid!
Oke, dan beeld ik me dat dus niet in.... De gyn had me wel gewaarschuwd voor stemmingswisselingen, maar daar heb ik nog geen last van gelukkig. Dan weet ik dat ik die verschijnselen ook op de Clomid kan gooien! Bedankt voor je antwoord!
Heey Jelske, Had je vantevoren Primoluut ofzo gekregen om je ongi op te wekken? Of werd je ongi uit jezelf? Naar welk ziekenhuis ga jij? Ik zie nl dat je ook uit het mooie Brabant komt! Succes!
Nee, mn ongi komt wel vanzelf gelukkig. Maar mn cyclus is erg onregelmatig, dus vandaar.... Ik ga naar de Stichting Geergen in de Mortel (bij Gemert). Dit is een zelfstandig behandelcentrum gericht op vruchtbaarheid. Ze werken erg efficient, dus kan er steeds snel terecht! Op 27 september de eerste keer geweest en nu al 3 keer geweest en gestart met Clomid! www.geertgen.nl
Ooh dat is dihtbij voor mij! Ik ga even de site checken! Ja snel zeg, alleen maar fijn! Ja idd, jouw cyclus is erg onregelmatig. Ik hoop dat de Clomid aanslaat bij jou! Succes Liefs Nikkie
succes, ik mag deze week eindelijk naar de 100mg clomid, na mk... eerst provera even gaan inkikken! liefs rensie
@ Nikkie, dan zullen we niet al te ver van elkaar af wonen, ik woon zelf in Gemert.... dus voor mij zit Geertgen op fietsafstand. Als het voor jou ook dichtbij is, is het zeker de moeite waard! @ Rensie: heel veel succes meid, ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden met 100 mg!
Heb net de site gelezen van die stichting, klinkt veelbelovend en persoonlijk! Toch veel anders idd dan in een ziekenhuis. Alleen sta ik al onder behandeling van een fert.arts in het ziekenhuis in Helmond. En toch ook wel makkelijk want zij kent mijn verhaal al van begin af aan...... Veel succes iig!
@ Nikkie, ja dan kan ik me voorstellen dat je onder behandeling blijft van dezelfde arts. Wij hebben toen de keuze kunnen maken omdat mijn huisarts wist van die stichting. Al vertelde een van de assistentes dat er veel patienten vanuit ziekenhuizen daarheen kwamen omdat ze zich een nummertje voelden. Maar goed, ff ontopic: ben blij om te lezen dat het wel herkenbaar is dat ik nu al andere klachten heb zo vroeg in mn cyclus en dat het dus door de Clomid kan komen
geen misselijkheid en geen stemmingen. Alleen adhd gevoel, druk, soppen, opruimen en niet stil kunnen zitten. Verder niets! Voelde me geweldig!
hier geen opvliegers in de zin van hitte , maar wel snel boos worden over niks (en dan ben ik al een pittige tante van mezelf ) , en mijn gewicht tja ik was aan afvallen maar er gaat geen kilo meer van af met de clomid ga nu weer heel hard mijn best doen ! L.sybje
Nou, sinds vanavond weet ik dus ook wat opvliegers zijn..... pffff...... wat is dat vreselijk zeg! Zat ik daar met n rode boei, terwijl het echt niet zo warm was..... :s Dat ADHD gedrag heb ik ook nog niet ontdekt, was wel handig geweest, voel me vandaag helemaal bleh!
pfff wat een rot spul is het toch die clomid. Toen ik het gebruikte had ik zo af en toe dat ik nog maar voor de helft kon zien. Ik ben blij dat ik nu puregon spuit. Dit heeft bijna geen bijwerkingen. Ik vind het ook jammer dat ik destijds niet van het Geertgen gehoord had. anders was ik daar misschien wel naar toe gegaan. Ik woon zelf in helmond en ben daar ook in behandeling bij de fert. artsen in het elkerliek. Daar voel ik me ook goed bij. Die artsen kan je erg mee lachen, en ze leggen alles goed uit en luisteren naar je. zijn er nog meer die daar onder behandeling zijn?
@ Sas7: weet toevallig dat Nikkie ook had geschreven dat ze in Helmond ging. Wij konden kiezen tussen Helmond of Geertgen en hebben toen voor Geertgen gekozen. Ben er nu erg blij mee, want als ik vaak terug moet komen is dit erg prettig.
Hoi Sas, Ja ikke. Ik ben daar in 2006 al geweest en nu heb ik 12 november daar een nieuwe afspraak staan ook bij de fert.arts in Helmond. Heb jij altijd dezelfde? Zou wel zo fijn zijn. Ik heb Marieke van Horen, een hele fijne vrouw! Ik zou liever geen andere willen. Ik heb goede ervaringen met haar! Ben jij nog maar pas onder behandeling van de fert.arts?
Hoi Nikki ik ben al sinds juli 2006 in behandeling. Ik heb alle clomid gehad en leo behandeling. Ik heb net mn 2e ronde puregon gehad. Ik heb zowel van Horen als Kuipers. Ze zijn allebei net zo gezellig gek. Door die twee kun je alles goed relativeren. Ik vind het wel goed dat ze ook verder kijken dan fertiliteit. Bij mij zijn ze er achter gekomen dat ik een vertraagde schildklier had. Dan is het handig dat je in zo'n ziekenhuis zit, want ik kon snel terecht voor mn schildklier. Met medicatie is die nu goed. Ik weet niet wanneer ik weer een afspraak bij de fertipoli heb. Dat is even afhankelijk wat er volgend weekend gebeurd. Ongi of zwanger.
@Sas, spannend voor je volgende week! Is Kuipers een man of vrouw? Misschien raar maar ik heb het liefste een vrouw. Puregon; zijn dat hormoonspuiten? Succes Liefs Nikkie