Hoi allemaal, Ik lees regelmatig mee op het forum, maar ben nog niet vaak zelf actief. Maar nu ben ik wel benieuwd naar jullie advies. Mijn man en ik hebben de afgelopen 14 maanden geprobeerd zwanger te raken, maar dat is nog niet gelukt. We hadden afgesproken om na een jaar naar een dokter te gaan, maar eerst monnikspeper geprobeerd. Daardoor werd mijn (normaal lange) cyclus ineens 27 dagen met een eisprong op dag 14. We willen ook de komende maand nog zo proberen en bij negatief resultaat een dokter opzoeken. Ik vraag me af wat we dan kunnen verwachten. Wat kan eraan schorten als je wel zelf een eisprong hebt en ongi wordt, maar wel lange cycli en niet zwanger? Is PCOS dan uitgesloten? Zou de dokter me aan de Clomid zetten? Ik ben erg benieuwd naar wat jullie daarvan denken. Ik heb geen zin om telkens weer teleurgesteld te worden en er niets aan te kunnen doen. Dat is zo frustrerend! En zou Monnikspeper het juist niet tegenhouden? Hopelijk zijn er meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten Alvast super bedankt...
Meid ik weet niet wat je in jouw situatie moet verwachten maar ik wens je wel heel veel sterkte en succes!