accapunctuur

Discussion in 'Zwangerschap' started by cherryl, Jun 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hallo dames,

ik heb sinds vrij in het begin van mijn zwangerschap heel erg last van hoofdpijn, bijna dagelijks... ik heb ook al 4x een migraine aanval gehad. (ik ben zowiezo wel bekend met migraine, maar niet met die vele hoofdpijnen)
    nu ben ik vandaag op controle geweest bij de vk, waar ik dit ook heb aangegeven. zij adviseerde mij om naar een accapuncturist te gaan... nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft, helpt dit? en doet dit niet ontzettend zeer???
    liefs cherryl

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Geen idee of het pijn doet, maar misschien dat het werkt?

Heb zelf ook vrijwel dagelijks hoofdpijn, soms migraine. Heb ik al jaren last van, dus ben er wel aan gewend, maar accupunctuur is iets wat ik zelf ook nog wel zou willen proberen om er af te komen.

3. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    ik zelf heb geen zware hoofdtpijn maar wel heb ik ervaring met accupunctuur het was toen om het afvallen te simuleren en kreeg toen van die hele kleine naaldjes op bepaalde plaatsen in mijn gezicht en iets boven mijn borsten

ik heb dit goed ervaren het deed bij mij geen pijn en ben daardoor 20 kilo afgevallen

succes de mee hoop dat het bij jou werkt als je het gaat probeeren

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik heb in de 1e weken van de zwangerschap ook accunpuntuur gehad, ik kon niet slapen.. Bij mij heeft dit erg geholpen! En je voelt helemaal niks van de naaldjes, ze gaan er maar een paar milimeter in en ze zijn heeeel dun. Als je een beetje bang bent kijk je gewoon de andere kant op, dan zitten ze er in voor je er erg in hebt!

Succes,

Groetjes!

5. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik ben regelmatig naar een acupuncturiste geweest en het helpt echt!! Bij mij ging het niet om hoofdpijn maar mijn andere klachten werden wel verlicht of gingen weg.
    Het is een echte aanrader om gewoon even lekker te ontspannen. En het doet echt geen pijn, het ziet er misschien een beetje eng uit maar als je een goede acupuncturist hebt heeft hij/zij jou al gekalmeerd voor de sessie begint.

's Morgens een beker verse jus d'orange drinken werkt ook.

Share This Page