je zal het toch moeten zeggen is het een ongelukje dan omdat je bang bent om te vertellen ? IK HOOP DAT ALLES OP ZEN POOTJES TERECHT KOMT
hee lieverd, je bent 35, een volwassen vrouw! kies voor je EIGEN LIJF EN JE EIGEN LEVEN! sorry dat is het zeg, maar ik zou me zo niet laten behandelen!' iemand die je hiertoe wil dwingn, houdt niet echt van jou. kap met die man en wordt een lieve gelukkig mama!
bang om te vertellen omdat bij m'n ex het geen fijne reactie was en ik zelf zo blij was en daarom nu weer maar ik weet ook wel dat het zeker goed gaat komen en hij er zeker wel blij mee is. dus ben benieuwd vanavond
Hartstikke bedankt, ik hoop het goed, er is niets mooiers dan dit geluk met je geliefde te mogen delen.
Het is jouw lijf en jouw leven.....als hij het niet wil dan zal jij de keuze moeten maken of je alleen een kind wil opvoeden. En laat je niet gek maken door mensen, het is makkelijk gezegd van doe geen abortus of wel, het is jouw keuze, jij moet het kind straks opvoeden en ben je daar aan toe of niet.
Uit Keep Ya Head Up, van Tupac (komt ook mijn onderschrift vandaan ) I think it's time to kill for our women Time to heal our women, be real to our women And if we don't we'll have a race of babies That will hate the ladies, that make the babies And since a man can't make one He has no right to tell a woman when and where to create one So will the real men get up I know you're fed up ladies, but keep your head up
Ik denk dat je gelukkiger zal zijn MET kind en ZONDER man dan ZONDER kind en MET man. Komop, en kies voor jezelf en laat hem lekker in zijn sop gaarkoken! Een man die zo doet verdient geen kind!
ik ben het zó met roxy eens! onze oma's hebben hard geknokt voor het recht om Baas in eigen Buik te zijn! ' Laat je rechten niet afpakken door een man met een 18e-eeuwse mentaliteit!
het is jouw lichaam en jouw keuzen. hij wil misschien dan geen kind hebben. Dan is dat zijn probleem. Jullie zijn immers samen zwanger geworden en jij kiest voor het leven van je kind. Dat is iets waar je trots op moet wezen!
precies, ik ben ook zwanger en het tegen m'n vriend verteld hij twijfelt maar ik heb duidelijk aangegeven geen abortus! zijn keuze nu als hij genoeg van mij houdt blijft hij bij me en hij zegt dat hij dat ook wel zal doen maar er nu niet klaar voor is eigenlijk, zoveel maanden nog te gaan. inderdaad we hebben samen dit kindje verwekt. succes
Zo gemakkelijk gedacht van een man: "ik wil het niet!" Alsof het aan ons vrouwen alleen is om te letten op anticonceptie. Sorry hoor, maar dan moeten ze maar twee keer na denken voordat ze hun l*l ergens insteken..... Ik kan hier zoooo ontzettend kwaad over worden he! Aan alle meiden succes met deze middeleeuws ingestelde losers.
doe wat je hart ingeeft. ikzelf heb op mijn 19e me laten dwingen tot abortus door mijn ouders (ze zouden niet achter me gaan staan, achteraf wel) ik zou al mijn vrienden kwijt raken enz. Ik heb er een goed 1.5 jaar last van gehad, omdat ik het heel graag wou houden. Dit is natuurlijk mijn verhaal iedereen is anders, maar enige wat ik kan zeggen doe wat je hart zegt er zijn zat instanties en mensen die je kunnen helpen.
bij een abortus heb je je er je leven lang spijt van denk ik ik zelf zou het nooit kunnen of het zou moeten zijn dat ik weet dat mijn kindje geen volwaardig leven kan geven ivm met handicap dan zou ik toch gaan twijfelen ik hoop dat het mij niet overkomt en dat ik geen zo'n keuze moet gaan maken maar bij een gezonde baby zou ik het NOOIT doen
heb je vorige berichten ook gelezen en ik zou zeggen ga weg bij die kerel!!!! hij is jou niet waard! snap dat het moeilijk in elkaar steekt omdat je niet in NL bent heb ik begrepen.. maar kies voor jezelf (en je kindje!) kerel zal wel denken, kijken of ik het nog n keer voor elkaar krijg, nou mooi niet!