origineel kraamcadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel78, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik wil voor mijn broer en zijn vriendin een origineel kraamcadeau geven voor hun zoontje, maar ik wil dus geen kleertjes geven...ik wil echt iets leuks BLIJVENDS geven. Iemand ideetjes?

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Een Newborn foto sessie cadeau geven?

Ik heb voor mijn nichtje (=beste vriendin en peettante van mijn zoontje) een soort kraammand gemaakt. Heb een heel schattig rugtasje van Samsonite gekocht, dat kan hij dan straks naar de opvang gaan gebruiken en dat volgestopt met kleine cadeautjes voor mama, papa en natuurlijk hun kindje!

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Fotosessie houd mijn broer niet zo van ;)

Kraammand doet mijn moeder al...

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Hier vond ik het leukste kraamkado een gepersonaliseerd boekje.
    Mijn zoontje vind het boekje waar zijn naam in staat helemaal geweldig.

5. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke speelgoed kist van hout?

www.bulbby.com heeft ook leuke koffertjes die je kan bestellen met naam van de kleine. heb hier 2 keer besteld en de koffertjes zijn leuk en stevig.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Vrienden van ons hebben voor hun kinderen een fotshoot gekregen, puur voor de kids en dan elke maand gedurende het eerste jaar.

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een bestekje met naam of een spaarpot met naam, vonden wij erg leuk.

9. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ben even de officiele naam kwijt, maar wat vind je van zo'n naam doekje? Waar de voornaam, geboorte datum, gewicht en lengte op staat? Samen met een leuk figuurtje? Ik weet dat ze een officiele naam hebben, maar kan er niet op komen. :(
    De mijne was toendertijd gemaakt door m'n peetmoeder en heb m nog steeds. Hij hangt op m'n werkkamer. Kunt m bijv maken met textielstiften of misschien ben je handig met schilderen en tekenen? Zodat je er een schilderijtje van kunt maken? Of borduren etc etc. Of ken je iemand die dat kan? Dat is zeker blijvend. :) Gaat me wel de rest van de dag dwars zitten hoe zo'n ding ook alweer heet...haha!

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Allemaal leuk, maar ik wil METEEN iets geven en als ik pas iets kan geven als de naam erop staat, dan duurt dat weer een aantal dagen en dat vind ik niet zo leuk....

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Een kist/bankje waar de kleine als hij/zij wat groter is op kan zitten en waar speelgoed in kan. Deze kan wit geschilderd worden met dan mooie andere schilderingen erop.
    http://www.ikea.com/PIAimages/52573_PE153530_S4.jpg Zo'n bankje bedoel ik dan. Wij hebben dit voor een collega een keer gegeven en daar mooie kinderfiguren op geschilderd.

Het zou dan zoiets kunnen worden: http://www.kinderkamerparadijs.nl/media/AFBEELDINGEN/kinderbankjes/thumbs/340x300_kinderbankje-groen.jpg
    Al hadden wij het wit geverfd en de achtergrond rustig gehouden dus niet zo heel groen.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Speelkleed van kidzimpulzz.. heerlijk spul en lekkere kleden wordt hier dagelijks nog gebruikt!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geboortespiegel? Maar dan zit je wel met het feit dat je eerst de naam moet weten, gewicht en geb.datum

edit: een groeispiegel kan wel. ben je geen gegevens voor nodig. met google is er genoeg te vinden.

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik vond ook een boekje met naam een van de leukste cadeautjes! Als je op bol.com de naam van het kindje intikt, komen er allemaal boeken... Bijna elke naam heeft wel kinderboek (ook komen alle boeken in beeld als een schrijver zo heet dus je moet soms wel ff doorklikken..)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik kreeg van mijn broer toen ik bevallen was, een klok met op achtergrond de voorkant van het geboorte kaartje, en op de klok stonden dan de naam, geboorte dag, gewicht enz. vond het echt heel leuk.
    Heb nu al de stille hint laten vallen dat ik straks weer een klok wil ;)

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Oh dat is leuk zeg! wat een goed idee!

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

een leuk boek met foto's van hun toen ze kids waren en dan foto's tot aan nu, dus zeg maar van hun eerste begin tot aan het begin van hun kindje ? Zoiets

18. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Iets heel anders als de rest. Maar ik had voor mezelf het kraambezoekboek gekocht. Daar konden de verloskundige, kraamzuster, ikzelf en mijn man van alles in schrijven. En alle kraamvisite natuurlijk. Super leuk en een blijvende herinnering voor later.

19. topper12

topper12 Niet meer actief

Die heb ik ook gekregen. Vond het zelf erg leuk en ook veel positieve reacties gehad van het bezoek dat mocht schrijven!

Deel Deze Pagina