Jullie zijn samen een overeenkomst aangegaan en volgens mij is het zo dat als de aanbieder jullie om wat voor reden moet omboeken, hij/zij jullie een gelijkwaardig of beter alternatief moet aanbieden, of anders jullie geld moet teruggeven. (evt. via vakantieveiling.nl). Succes! Hopelijk komt hij met een mooi alternatief wat jullie allen tevreden stelt!
Oh echt, ik vind het echt verschrikkelijk, wij moeten wel eens omdat we dan naar een beurs in bijv duitsland moeten voor de zaak, maar ik vind het al naar als mijn dames bij elkaar op de kamer moeten slapen, dan liggen ze alleen maar te keten. En 'smiddags inderdaad maar erbij zitten, wat ze allebei erg leuk vinden en dan weer niet gaan slapen. De laatste keer heb ik een stoel in de badkamer gezet en heb daar op mijn laptop zitten werken, zodat ze niet steeds naar me lagen ze giechelen. Drama
Als ze een beetje normaal zijn betalen ze jullie gewoon het volledige bedrag terug. Hun beslissen toch opeens te gaan verbouwen? Of inderdaad dat ze de voucher verlengen. Kan me goed voorstellen dat je nu baalt dat zou ik zelf ook hebben. Succes!
Wij zijn afgelopen weekend geweest op Ameland. Het zag er daar nou niet echt uit dat er verbouwd werd. Als je tips wilt hebben voor andere appartementen laat maar weten. Alleen zitten wij altijd in Ballum of Nes.
Update; ik heb ze gister zelf terug moeten bellen want had savonds nog niks gehoord. Er is nog geen oplossing. Er moest overleg gepleegd worden. Ik word weer teruggebeld... ik mag toch hopen dat ik voor de eigenlijke vertrekdatum wat weet!
ik werk op een reisburo en bij ons is het zo dat als wij door wat voor reden dan ook onze afspraak niet na kunnen komen dan moeten wij een alternatief aanbieden, gelijkwaardig of beter. of als de klant dit niet accepteert een gratis annuleren van de reis. in overleg met de klant kan er uitgeweken worden naar een andere vertrekdag, alleen als die dag veel duurder uitkomt dan wordt er gekeken of deze kosten voor ons interessant zijn of dat we dan de reis ontbinden en de klant zn geld teruggeven.
Daar valt over drie weken gewoon nog een midweek te boeken. Houden ze je niet voor het ootje? Waarom mag joost weten, dit is best vreemd en absoluut niet netjes. Duim dat ze een goede oplossing voor je hebben!
Hmm... ik begin inderdaad een beetje het idee te krijgen dat het niet helemaal klopt. Wij hadden gister inderdaad ook op de site gekejwn en zagen ook dat er fewoon gebowkt kan worden. Ze zullen waarschijnlijk aantal appartementen reserveren en gaten dichten met vakantieveiling-mensen. Mijn idee is dat ze waarschijnlijk de appartementen die niet of later gerenoveerd worden vol kunnen krijgen net mensen die de volle mep betalen en ons daarom willen afwimpelen. Echt asociaal bahbah.. ik heb eigenlijk al niet eens zin meer en hoop dat ze dan niet moeilijk doen net geld teruggeven Bedankt voor jullie tips en reacties
Nee... we hebben wel vakantieveilingen gebeld net en krijgen ons geld terug. Komen ze er nog makkelijk van af.. We wachten wel nog op het telefoontje en dan laten we wel weten dat we deze manier zeer klantonvriendelijk vinden en niet meer zullen kiezen voor een vakantie in een ammomodatie van Fletcher...
Maar heb je contact gehad met Fletcher zelf? Wij hebben nl een hele goede ervring met Fletcher. Pas geleden had ik geboden op een hotelovernachting. Er stond bij dat je een toeslag van 5 euro betaalde als je boekte op een vrijdag of zaterdagnacht. Ging er dus vanuit dat die nacht er dus oom bij zou zitten als ik ging boeken. Ik oon nog geen kalender zien van beschikbare nachten voor ik het bod had geplaatst. Wat denk je? Geen vrijdag en zaterdagnacht te bodkdn. En dus had ik er niks aan. Wij het hotel opgebeld en ze hebben het prima geregeld. We zijn afgelopen nacht geweest. Dik in orde. Misschien optie dus appartement zelf te bellen?
Ik heb eerlijk gezegd ook supergoede ervaringen met Amelander Kaap zelf! Wij hadden ook geboekt bij vakantieveilingen en we konden heel makkelijk (en voor bijna niks) een upgrade krijgen voor een appartement. Was echt super, 3 kamers. We hadden 1 avond een 4-gangen menu, maar ik was echt doodziek (40 graden koorts en duizelig enzo). Toen zijn ze dat hele diner naar ons appartement komen brengen (en het toetje een halfuurtje later omdat het anders zou smelten!), supernetjes! Jammer dat ze nu zo moeilijk doen zeg...
@ellen; we hebben verschillende keren contact gehad met Fletcher maar komen geen steek verder. Elke keer zeggen ze dat ze terug bellen maar horen we niks meer.. Wij zijn ook 2 keer eerlijk bij d'Amelander kaap geweest en het was die keren inderdaad supergoed. Daarom valt het nu ook zo tegen en hebben we weinig zin nog terug te gaan.