vanavond is mijn lieve kat overleden. normaal is ie binnen 30 min buiten spelen weer terug alleen vanavond is ie niet meer terug gekomen. mijn gevoel zei dat ik de dierenambulance moest bellen deze had ik rond 7 uur ook door de straat zien rijden. en mijn voor gevoel werdt waarheid. ze hadden een kat gevonden die op de beschrijving leek. helaas was ie overleden. hoe of wat zullen we nooit weten hij heeft geen sporen van een aanrijding maar aangezien ie op de hoek van de straat lag twijfel ik hieraan. ze rijden hier soms als gekken. gelukkig was ie heel mooi en schoon. sinds deze week durfde die de tuin pas uit. we gaan er maar vanuit dat het avontuur voor zijn hartje teveel is geworden. hij was onze grote angsthaas die steeds meer lef kreeg. hij is 10 jaar geworden. mooie leeftijd maar toch veel te kort voor ons.
Och, wat erg Arm beestje...Juist zo'n diertje wat nèt een beetje verder durft te kijken dan de tuin, zo zielig... Heel veel sterkte, ik heb ook 2 poezels en begrijp wat je nu door moet maken. Het zijn toch je maatjes en je wilt ze nooit missen en al helemaal niet op zo'n manier, dat je niet precies weet wat er is gebeurt...Nogmaals, sterkte..
Oh nee, wat erg! Heel veel sterkte met dit verlies, het lijkt me heel heel erg om je poesie zo te vinden. Ik leef erg met je mee Nogmaals sterkte, Sewgirl
Wat zielig hopelijk heeft ze er verder niets van gemerkt en was t in een keer over. Heb glukkig nog nooit op die manier een kat moeten missen maar was er soms wel bang voor als ze iets langer als normaal weg bleven. Sterkte meid. 10 jaar....best jong nog
Ik hoop dat ie genoten heeft van zijn avontuur buiten, voordat hij stierf. Ik snap je verdriet heel goed... hier leeft kat no. 6 (ruim 18 jaar oud) en soms denk ik: straks kom je niet meer terug, ouwe knar... Sterkte met je verlies!