Ik heb in m'n badkamer een lange rand/koof, waar ik graag wat op wil zetten om het wat gezelliger te maken. Ik heb er nu een stapeltje opgerolde handdoeken op liggen, maar vind dit zelf niet zo leuk. Het is nu zo kaal en leeg. Ik heb alleen geen idee wat ik er op kan zetten. Nepplanten ofzo? Wat hebben jullie in de badkamer staan?
nepplanten vind ik idd altijd erg gezellig staan ik heb van die heerlijk ruikende vanille kaarsen staan.(van ikea) En mandje met allemaal verzorgingsproducten. Verder had ik altijd een pot met potpouri staan (of hoe je dat ook schrijft) maar daar werd ik wat zat van.
Ik heb een tijd terug bij de xenos glazen gehaald met een boeddha er op, daar zitten waxine lichtjes in. Verder wat schelpen, een wierookhouder en een grote kaars
Mijn badkamer is te klein om wat neer te zetten haha, heb alleen badkamerkastjes. (zou er wel wat op kunnen zetten, maargoed het is al zo klein...) Nepplantjes zijn leuk! Is het plankje hoog? Dan kun je er evt een hangplantje op zetten ofzo wat mooi drappeert naar beneden? Vind ik zelf erg leuk in iedergevall.
Ik heb een echt (vet) plantje in een mooie pot staan, glazen bak met stenen en kaarsen erin.. Je hebt heel veel leuke dingen voor in de badkamer! Ik vind badschuim/korrels ook altijd mooi staan op de douche...
Ik heb op de rand van het bad een vetplantje staan en op het kastje een leuk hangplantje. Verder nog wat kaarsenhoudertjes op de badrand
badzout in verschillende kleuren in glazen potjes/flesjes mandje met allerlei kleurige flesjes waxinelichtjes
ik heb ook een echte plant staan op het stuk bij het bad. en op het stuk bij de wc staat een kaarseding met waxinelichtjes. erg gezellig als het licht gedimt is
een varen is ook een leuke plant voor de badkamer! Mits je genoeg ligt hebt natuurlijk... ze houden van het vochtige klimaat..evenals een echte orchidee..ook mooi!
Ik heb in de badkamer wit gemeleerde tegels en heb een oud roze tegelrand. Ik heb als accentkleur roze. Ik heb een roze badmad, een roze badpuff, een roze gevlochten mand van wasdraad met douchgel enzo erin. Op de vensterbank heb ik 2 grote roze flessen staan, met douchegel ofzo erin, gekocht bij de douglas. Op de badrand staan 3 geurkaarsen, in het lichtpaars, donkerpaars en roze. Verder op andere kant van de badrand een roze fles met badzout. En op naast de wastafel staan 2 roze vaasjes met witte orchidee takjes erin. Het klinkt heel erg roze, maar het is toch heel subtiel.
Ik heb 2 nepplantjes van de ikea. En 3 blauwe flesjes in verschillende soortenmaten. Voor de rest alleen de normale dingen.