Hoi hoii Ik keek net op mijn toeslagen en zag dat er bij uitbetaald nog niks achter de maanden staat. Ook bij partner nog niet. Staat het bij jullie er wel al. En voor het weer zo'n topic wordt van waarom let je erop. Ik kijk daar altijd op en zag dat toevallig nu. Alvast Thxxx💋
Staat alleen bij de maand die al uitbetaald is. Bij ons staat bij januari wel al dat het uitbetaald is maar februari komt waarschijnlijk pas in de loop van de avond en anders Morgen ochtend
Heb je al wel eerder toeslagen ontvangen of wordt dit de eerste keer? Bij januari staat bij mij wel een bedrag uitbetaald, bij de overige maanden nog niet. Logisch want die zijn nog niet uitbetaald
Nee heb van januarie ook nog niet gekregen dus daar staat het ook nog niet achter. Dat krijg ik morgen dus dubbel. Januarie en febr. Daarom dacht ik even vragen😁
Even voor je gekeken, hier staat ook nog niets. Ik dacht dat de status rond middernacht wordt aangepast.
Ow ja tis toeslagen dag. Ik zit eigenlijk meer op m'n nieuwe loonstrook te wachten. Ben erg benieuwd wat k binnen geharkt heb deze maand. Edit, bij mij ook binnen alles.
Hier KGB binnen, wordt steeds minder geloof ik.. En zorgtoeslag. Geen kinderopvang toeslag maar dat heb ik ook pas vorige week aangevraagd