Accessorize me!

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Chique: rode of zwarte accessoires: ring, armband, oorclips liefst hangers (six). En rode lippenstift. Zwarte of blanke panty met pumps. Verder een kort jasje/bolero jasje.

Voor normaal: spijkerjasje/spijker bolero of leren jasje/bolero. Grove/brede armband, knopjes oorbellen (clips van six). Zwarte panty en enkellaarsjes, eventueel zonder hak.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Haha grappig zeg, dat jij hem ook hebt! Leuk om zo te zien. Ik vind de laarzen er leuk onder, maar heb niks met roze.
    En misschien ligt het aan de hoek waar de foto mee genomen is, maar ik denk dat ik een jasje of bolero moet hebben, die ofwel boven, ofwel ruim onder mijn taille valt. Ik ben bang dat anders mijn buik iets te veel geaccentueerd wordt.
    Ik ga straks even de stad in :D

Ring met rood, rode clutch, zwarte pumps? Rode pumps durf ik denk ik niet. Ben ook bang dat ik die nooit meer aan doe :)

Oorclips... jeetje, kan dat wel? Ik ken die alleen van mijn (inmiddels overleden) oudtante en heb dus ook steeds die associatie er mee...

3. misa

misa Niet meer actief

Ja kan zeker die oorclips. Ik heb al vaak bij Six gestaan, wat leuks gezien en ineens erachter gekomen dat het oorclips waren... Grrrr....! :);)
    Tegenwoordig hele leuke te vinden, is mijn mening..! Maar ik hou ook echt van oorbellen, liefst knopjes in allerlei maten, kleuren, vormen en soorten heb ik ze. :)

Ja knalrood zou goed combineren! Maar wat ik ook mooi vind is alles zwart houden en alleen knalrode lippenstift (en eventueel knalrode schoenen).

Succes, ben benieuwd naar het resultaat!

4. Girlymama

Girlymama Lid

29 mei 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk idd dat het aan de hoek ligt. Sta ook een beetje vreemd zie ik.
    Jurkje kleed opzich wel mooi af, maar ik heb dan ook geen buik en maatje 36.

Maar succes met shoppen en ben benieuwd naar het resultaat.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daarom. Ik heb wel een buikje en maat 42.

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooi jurkje!

Om het informeel te maken, zou ik er zelf van die bikerboots onder doen. En zo'n lang vest (bijna net zo lang als het jurkje). Evt een harige, die vind ik zelf erg leuk. En anders gewoon een zwarte of grijze...of wijnrood! Dat vind ik zelf ook erg mooi bij zwart/wit staan ;)

Zoiets?
    Product Detail | H&M NL
    (het moet je ding zijn hoor, maar het maakt het wel een stuk nonchalanter)

Hier zie je zo'n soort vest over zo'n soort jurkje :p
    Product Detail | H&M NL

Een grote grove armband erbij lijkt me ook mooi.

Oorbellen voegen niks toe, vanwege de print denk ik.

Deel Deze Pagina