Accommodatie Oostenrijk / noord-Italië gezocht?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door bunchy, 1 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.446
    2.143
    113
    Ik weet eigenlijk niet of je in Oostenrijk ook ergens een ijsgrot in een gletsjer hebt waar je in kunt. Zoals in de Rhonegletsjer en op de Jungfraujoch in Zwitserland. Dat is ook wel erg mooi.
     
  2. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    ja die zijn er nog, zowel bij de stubaier als de hintertuxer gletscher kun je ‘onder’ de ijslaag lopen.
     
    nijn37 vindt dit leuk.
  3. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.407
    475
    83
    Maar nu eerst nog een mooie accommodatie vinden...
    Tips zijn nog steeds welkom. Gebied bij Salzburg klinkt geweldig!,
     
  4. iMum

    iMum Bekend lid

    24 okt 2019
    641
    564
    93
    Vrouw
    Dat valt echt alles mee hoor.
    Ruimte genoeg tussen elkaar, auto past er nog tussen en het toiletgebouw heb ik de hele vakantie niet gezien, stond heel ergens anders.
     
  5. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Ik kan Hinterglemm of Flachau beiden aanraden. Veel te doen voor kinderen, mooie wandel gebieden en veel mogelijkheden tot uitstapjes
     
  6. Saadia

    Saadia Actief lid

    3 apr 2009
    148
    11
    18
    Met kinderen in deze leeftijd raad ik je het gebied Serfaus-Fiss-Ladis aan. Hier is ontzettend veel te doen. Inbegrepen is een kaart waarmee je gratis met alle gondels en wandelbus kunt. Boven op de bergen vind je overal speeltuinen, er zijn 2 rodelbanen, 2 zwemmeertjes en je kunt er mooie wandelingen maken. Een auto heb je hier niet nodig! Je mag me altijd een pb sturen als je meer over het gebied wilt weten.
     
  7. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Eens, super leuk gebied. (Alleen jammer van de drukte daar) We zijn er zelf al vaak geweest. Maar ik vermoed dat TO iets minder massaals zoekt en een gebied waar je uitstapjes kan maken. In serfaus zit je toch en beetje vast op de berg en voor een gletsjer/stadje oid moet je al redelijk ver rijden.
     
  8. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Inderdaad heel leuk daar!

    Ook daar in de buurt; camping wolfergurlt. Mooie camping, supermooi zwembad (kost wel wat trouwens) zwemmeer en leuk voor de kinderen.
     
  9. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.407
    475
    83

    Ik lees in reviews alleeen over drukke weg, geluidswal... niks voor ons!
    Wij willen geen weg horen..
     
  10. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Voor ons is dat een beetje het Alpen-dilemma: als je in een dal zit, zit je bij goede uitvalswegen, maar je hoort heel vaak de doorgaande weg door het dal.
    Als je op een berg zit, zit je een beetje vast op die berg, omdat het iedere keer hetzelfde takkeneind is om die berg af te rijden... maar je zit wel lekker rustig!
    Daarom kiezen wij graag 2 verschillende plekken voor onze vakantie.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  11. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Wij zijn er twee keer geweest (wel met eigen caravan) nooit iets gehoord van de weg. Maar misschien is dat waar de huuraccomodaties staan?
     
  12. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Wij hebben daar ook op een boerencamping gezeten bovenop een berg. Supermooi. Superleuke camping, prachtig uitzicht, walhalla voor kinderen! Maar, hell no!, nooit meer!!!
    Dodenrit omhoog.... naar beneden durfde ik wel te ademen :)
    Deze:

    https://www.kinderbauernhof-salzburg.com/
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina