Hoi beheer, Voorheen kon je als je niet ingelogd was (dus als "gast" kwam kijken) bijlagen en foto's niet zien. Het viel me op dat als je nu niet ingelogd bent en dus als "gast" komt kijken, je alle foto's en bijlagen in berichten nu wel kunt zien! Is dit de bedoeling? Want dat zou betekenen dat iedereen die via google of een andere weg een kijkje komt nemen op ZP als "gast", wel alle foto's enz kan zien. Het lijkt mij persoonlijk handig dat leden hiervan op de hoogte zijn, zodat ze weten dat als ze nu foto's plaatsen deze volledig openbaar zijn en voor iedereen (ook niet leden) zichtbaar zijn. Groetjes Kolibrie
Volgens mij is dit toch altijd zo geweest? Daarnaast kan ook iedereen zich ff snel aanmelden en ze dan alsnog zien..?
Nee hoor, dat is volgens mij niet altijd zo geweest. Als ik niet ingelogd was, kon ik ook geen foto's, bestanden etc. zien die in berichten waren geplaatst. Nu dus wel.
Zwangerschapspagina heeft meer dan 63.000 geregistreerde leden. Misschien dat je een enkeling kent, maar voor de meesten van ons geldt dus dat zodra je een foto op ZP zet, dat tienduizenden totale vreemden die foto's kunnen zien. Ik denk echt niet of het uitmaakt of 'heul veul' mensen die je niet kent je foto kunnen zien of 'heul heul heul erg veul' mensen. Als je niet wilt dat onbekenden je foto's (en andere bijlagen) zien, moet je ze sowieso niet op zwangerschapspagina zetten. (Of ergens anders online, waar je niet zelf kunt beheren wie er toegang toe heeft.)
Mwah, ik wil hier in de eerste instantie foto's delen met gelijkgestemden en niet zozeer met mensen die toevallig via Google een foto tegenkomen. Maar even registreren en ze zien de foto's natuurlijk alsnog het is denk ik meer het idee. En ben ook wel benieuwd waarom het veranderd is?
Was inderdaad niet zo, toen ik me hier aanmeldde was dat omdat m'n zus me steeds links naar topics met grappige plaatjes stuurde en ik deze niet kon zien, was toen nog helemaal niet met kinderen bezig Maar ik stoor me er niet aan eigenlijk, denk er hetzelfde over als wat tupp geschreven heeft..