Vraagje, in een topic over een tvshow vraagt iedereen om een link om iets online te bekijken. Deze stuur ik toe via pb omdat iemand eerder in het topic aangaf dat dit niet op het forum van zp gepost mocht worden. Nu heb ik de FAQ gelezen en hier wordt alleen gesproken over het d.ownloaden e.d. Iets online bekijken is niet tegen de wet toch? Is het toegestaan dat ik in dat topic deze link post? Het zou me heel veel pb's schelen Alvast bedankt voor jullie antwoord.
In een eerder topic mochten we geen links plaatsen waar online films en serie afl. konden kijken.. Mijn tip.. google even "online dit of dit kijken" kom je vaak heel eind! En als je geen probleem vind om er voor te betalen.. neem netflix account!
Als je Googlet op 'watch (naam serie) online' kom je vaak al goed uit. Ik heb wel een link, als ik die mag plaatsen doe ik dat.
Het is nu zo dat een topic over een serie veranderd is in de vraag om pb,s naar de link waar je deze online kan bekijken. Ik stuur dus de hele tijd pb's en dat doe ik met liefde. Maar zou makkelijker zijn wanneer ik gewoon deze link mag posten. Bij mijn weten is het online bekijken van iets niet illegaal en het lijkt me dan ook raar dat deze link niet geplaatst mag worden. Vandaar mijn vraag aan de mods.
Hoi Kun je mss de link naar mij sturen? Kan ik even kijken met beheer wat de exacte inhoud is. Begrijp dat elke keer pb naar iedereen sturen niet fijn is dus zal snel antwoord voor je proberen te krijgen
Ik had een topic over een serie en alle berichten die iets met downloaden en online kijken te maken hadden, zijn verwijderd. Downloaden snap ik, maar online iets terug kijken vind ik vreemd. Dat mag gewoon. Dus ik snapte ook niet waarom die linkjes verwijderd waren.