Best beheer, Ik zou graag mijn account willen laten verwijderen omdat mijn ex (die hier ook lid is) steeds mijn berichten blijft lezen. Aangezien ik het momenteel niet op prijs stel dat hij ook maar iets over mij leest heb ik besloten om mijn account te verwijderen en hier voorlopig niet meer te komen. Lieve dames onwijs bedankt voor alles en tevens ook een bedankje richting beheer!
Triest dat je je account moet opzeggen om onder een ziekelijke ex uit te komen... Kan beheer het ip-adres niet blokkeren zodat hij ook niet meer op de site kan meelezen? Beheer kunnen jullie hier niet een andere oplossing voor Ts voor vinden?
Wat een kansloze idioot die ex van jou.. Jammer dat je door zo'n achterlijke malloot niet eens meer normaal op een forum kunt kletsen.
Oh neeee meis! Ga niet weg! 😥 Is toch de omgekeerde wereld als jij hier weg moet en je ex vrolijk lid kan blijven?! Beheer.....help?! 😰
Beste buonanotte, Je account is op jouw verzoek verwijderd van Zwangerschapspagina.nl. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl