Hoi, We gaan nu aan de slag met onderhoud aan de website en de foutmeldingen die we de afgelopen dagen hebben doorgekregen. Het kan zijn dat tijdens deze werkzaamheden de website enige tijd niet bereikbaar is. Zodra de werkzaamheden gedaan zijn zullen we dat melden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Onderhoud is inmiddels afgerond. Mochten jullie bijzonderheden tegenkomen dan horen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Poging 1 om op de pagina te komen en ik gelijk weer de iphone reclame!! Onderhoud heeft dus niks gedaan aan dit probleem.
De reclame was ik inmiddels wel gewend dat het van tijd tot tijd weer kwam. @Beheer . Nu krijg ik dit, lijkt me niet de bedoeling toch... Nu zal ik niet zomaar iets installeren, maar hoop toch echt dat dit en de reclame snel verdwijnt.
Beste Faithful, Dank je voor de print screen. De url hebben we geblokkeerd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina
Site loopt soms ook weer vast als ik wil typen Succes met het oplossen, voor jullie ook zeker niet leuk!