Jeetje na 10 jaar ineens weg... Hopelijk niet alleen vanwege die stomme berichten. Sterkte Emilie, je gaat wel gemist worden.
Zeg alsjeblieft niet dat dit komt door dat ‘niet vaccineren’ Topic. Je ligt in de clinch met iemand die graag de randjes opzoekt zag ik maar dat hoeft geen reden te zijn. Vind ik Wij overlappen elkaar niet veel op het forum maar wat ik van je lees kan ik altijd wel waarderen. Zonde als je weg zou gaan!
Ach, waarom? Doet het er toe? Ik ben tot in het diepst geraakt. Maar ik heb er zelf voor gekozen me kwetsbaar op te stellen. Ik neem het me zelf vooral kwalijk dat ik me zo heb laten gaan om mijn punt te maken. Ik had beter moeten weten. De kinderen worden groot, zelfs de jongste van de 6 pluskleinkinderen wordt al 3. Tijd om mij wat te richten op mezelf, mijn gezin, mijn familie. Het gaat jullie goed!
Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk komt het niet door mij. Ik begreep wat je wilde vertellen. Het gaat je goed.. En wie weet mis je zo en kom je terug.
Sommige mensen... dat heeft niets te maken met jouw kwetsbaarheid maar alles met hun gebrek aan inlevingsvermogen. Het overlijden van een dierbare is onderschikt aan hun emoties over de situatie, hun mening over vaccineren. sterkte en een knuffel
Ach meid toch. Wat ontzettend jammer. Je had zo’n fijne bijdrage hier. Echt rot hoor hoe dit nu gaat.
Aah nee. Ook ik kon je reacties waarderen. Altijd netjes en goed doordacht. Net als je wijsheden. Jammer @Emilie69 ! Ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar ik hoop niet dat je je niet meer welkom voelt.
Wat jammer @Emilie69 Maar ik snap je wel! Ik denk ook steeds vaker, als ik de reacties in die topics lees, wat doé ik hier nog? Zulke mensen ken ik gelukkig helemaal niet in mijn echte leven, en ik wil ze digitaal ook helemaal niet tegen komen. Succes en sterkte!
Ik heb in het niet vaccineren topic 1 reactie gegeven op de situatie rondom je zus. Ik heb geprobeerd het niet aanvallend en netjes te brengen en ik hoop echt dat ik je niet gekwetst heb. Als dat wel zo is: mijn oprechte excuses! Jammer dat je gaat. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je zus en succes verder met alles ❤
Begrijp uit de reacties hierboven dat er een hoop gebeurd is hier op ZP en IRL. Nog gecondoleerd met het verlies van je zus :'( Ik zal je wel gaan missen hoor! Toch altijd leuk om te sparren met iemand over franse namen
Ik vind het echt heel naar dat je zo gekwetst bent terwijl je je kwetsbaar opstelde. Neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk. Wat er geschreven is kon absoluut niet door de beugel. Heel veel sterkte en geluk.