Zouden ze zelf pro Palestina zijn? Of bang voor bepaalde leden? Tenminste, door bepaalde acties en het niet reageren/acteren zou je dat haast gaan denken Terwijl op andere verzoeken (bijv. een topic wat in een verkeerd subforum staat wel direct gereageerd/geacteerde wordt)
Maar dit is toch al jaren zo? Toen ik destijds weg was, een jaar of 3 geleden, was er al heel veel onvrede over beheer (inclusief nieuw opgericht forum). Dat ze traag waren, heel gericht reageerden, hulp afsloegen, bepaalde onderwerpen mochten niet wegens de samenwerkingen. Heel lang geleden met de moderators was het een stuk beter geregeld.
Ze meet iig met 2 maten, dat zegt voor mij wel genoeg… Ze laat daar alles gaan, geeft geen waarschuwing, enkel als er gezeik komt en het richting pro Israel zou gaan, terwijl dat niet eens zo is. Ben benieuwd hoelang t duurt voordat er wat gezegd gaat worden als ik bv allemaal pro Israel plaatjes zou gaan delen, als antwoord op elk pro palestina bericht Maaaaar, ze leest t wel, want voordat het nieuwe topic werd gesloten, heeft ze eerst mijn aangevraagde topic heropend
Hier hetzelfde. En ik vermoed dat degenen over wie ik een klacht heb ingediend zelf bij het Beheer zitten, een andere verklaring heb ik niet.
Precies. Volgens mij was dat ruim 4 jaar terug want m'n jongste was nog niet geboren. Mijn verbazing zit er dan ook vooral in dat er na al die tijd nog steeds niets veranderd is. Het beheer is mega-willekeurig en vaak afwezig. Ik vind het echt zonde voor zo'n actief forum.
Ik denk het niet hoor. Ik denk dat het Beheer uit één persoon bestaat. Want anders zou het een soort geheim genootschap zijn, dat kan ik me eigenlijk toch niet voorstellen.
Woont er niet iemand in Hardenberg toevallig? Daar zit het kantoor van ZP. Ik ben toch ook wel benieuwd of beheer zelf ook een actief lid is (net als @nizzie86 ).
Als ze daar dan eens doorzichtig in waren, dus met een voorsteltopic ergens bovenaan de pagina Dat is bij fora heel gebruikelijk. Dit is het enige forum dat ik ken dat zo extreem geheimzinnig doet over het Beheer. Alsof het de Illuminati zijn of zo
ZP is een VOF, dus in ieder geval 2 personen. Ze hebben ook mamaplein las ik. En dus een kantoorpand. Als je echt alleen beheerder bent van ZP dan ga je geen ruimte huren denk ik?
Ja dat weet ik bijna wel zeker, want ze heeft met het beheerders account ook weleens gewoon gepost. Waarschijnlijk per ongeluk dus
En hoe verklaar je dan dat ze de ene keer binnen één minuut posts of topics kunnen verwijderen waar ze het niet mee eens zijn en dat je een andere keer dagen moet wachten op een reactie? En deze opmerkingen en tips van ons zien ze zogenaamd ook allemaal niet?
Haha! Was weinig moeite Ik zie alleen dat mamaplein.nl niet levend is. Het was de bedoeling een blog bij te houden daar? Er staat een naam in. Maar kan die naam zo niet linken aan ZP.
Ik zou dus zeggen; @Beheer stel je eens een keer netjes voor, en leg eens een keer duidelijk uit voor de leden hoe het beheer in elkaar steekt en waarom je er voor kiest om geen modjes meer mee te laten werken. Het zou je én een hoop werk schelen én het forum zal er waarschijnlijk weer stukken beter bij liggen omdat er gewoon neutraal ingegrepen wordt.
nee de site is allang doorverkocht. Nieuw beheer heeft wel een tijdje geprobeerd om zich voor te doen als Lotte en Jan. Zelfs over gelogen toen men begon te twijfelen. Sinds dien neem ik ze al niet meer serieus. Waarom er geen modjes zijn is geloof ik nooit echt duidelijk geworden. de willekeur heb ik ook nooit gesnapt. De 1 moet dagen wachten op een verbetering van een woordje in een topic titel, de ander krijgt binnen 3 minuten een slotje. De regels van slotjes veranderen ook elke keer. Topics over politiek/religie mochten niet , toen wel, toen weer niet, maar de topics zijn gewoon nog open? Het topic van RE080.. wacht ook al 6 dagen op een antwoord. nja.. zooitje daar. ik zou alleen zelfs geen conspiracy complotten gaan bedenken. Ik vind ze ook niet pro Palestina of pro Israël. Wel zijn ze pro anti-trollen want sommige mensen reageren in zulke topics (politiek/oorlog) nooit inhoudelijk , het enige wat ze doen is klagen en op de man spelen. Ik zou daar als Beheer ook niet elke keer naar gaan luisteren. Maar goed, dat gebeurd ook alleen maar omdat ze niet ingrijpen dus uiteindelijk is het hun eigen gemaakte zooitje.
Dat verklaar ik als totale willekeur. Er zit een verschil tussen het beheer van de site en het beheer van het forum, denk ik.
Nee dat was wel later. Ik kan me nog wel herinneren dat Jan en Lotte er waren. Toen zp nog het roze forum was