Het beheer ben ik nog steeds: Lotte. Jan is er nog wel, maar is meer op de achtergrond bezig, niet forum-inhoudelijk. Verder is Monique er die samen met mij het forum draaiende houdt. Naast het beheer hebben we hulp van een technische man. Inderdaad een leuk idee om ons een keertje voor te stellen. Lotte, oprichter van Zwangerschapspagina.nl sinds 2005, moeder van 2 kinderen (inmiddels al 18 en 15) Monique, al jaren vriendin van Lotte, moeder van 1 dochter van 15. Wij runnen het forum naast onze andere werkzaamheden, daardoor zijn we inderdaad niet altijd aanwezig. Wat betreft de moderators; daar staan we zeker voor open. Want wij kunnen wel wat hulp gebruiken. We moeten dan even kijken hoe we dat willen, een moderator voor het hele forum of per onderdeel, welke rechten krijgt de mod etc. Voor ideeën kan je ons een pb sturen. Om nog even duidelijkheid te geven omtrent het account van puzzelstukje: deze is in overleg met haar niet verwijderd, maar op inactief gezet.
Hoi Lotte! Leuk dat je je even voorstelt, fijn! Misschien even een topic over openen om te brainstormen?
Ideeën mogen eerst via pb. Als er meer duidelijk is over hoe en wat kunnen we altijd een topic openen.
Maar wat ik niet zo goed begrijp: beheer geeft aan 'wel hulp te kunnen gebruiken' van moderators. Nu lijkt het net alsof er nooit sprake was van moderators op het forum. Tot een paar jaar geleden waren die er echter gewoon nog, waarom moesten die dan weg, als ze toch zo nodig zijn?
Deze moderators zijn uit eigen initiatief gestopt. Vaak omdat het teveel tijd kostte of het niet meer bij hun levensfase paste.
Ik kan me dat alleen nog herinneren toen zp dat roze forum was. En dat heb jij sowieso ook nog meegemaakt toch? Toen hadden sommige leden dat naast hun naam staan (Babii sowieso. Anderen weet ik even niet meer). Zij waren toen inderdaad echt actief in berichten verplaatsen, verwijderen etc. Ik heb het idee dat het sinds deze layout niet meer zo is.
Mijn account stamt uit 2014... Misschien was dat nog het oude forum met moderators dan? Maar toen zat ik alleen in het Lesbische moeders to be-topic. En toen een poos niet actief geweest want toen stonden we op de wachtlijst, wellicht dat er in die tijd van alles veranderde. Ik weet het niet meer precies Maar m'n pb met input is verstuurd!
Wat googlen loont! Zo zag het er toen uit: Voelt als 100 jaar geleden Is denk ik ook zeker 6/7 jaar geleden
@Beheer bedankt voor jullie reactie! Zo weten we idd een beetje wie er achter de schermen hier werkt. Ik neem dus mn woorden terug dat je het alleen zou doen
Ik ook en nu hebben ze zielig lopen doen bij het beheer en hun zin gekregen en is het topic dicht Was te verwachten want ze zeuren al vanaf de eerste post Negeer het dan lekker maar nee ze willen een nieuw topic en als dat niet mag moet de andere ook dicht omdat ze weer gaan klagen