Hoi, M.i.v. van vandaag hebben we een nieuwe lactatiekundige, Ilse Schuurman. Ilse welkom op Zwangerschapspagina! Lotte
Beste Ilse, Van harte welkom hier op de site! Leuk en vooral fijn, dat je 'ons' wilt helpen met vragen/onzekerheden rondom het voeden van 'onze' kindjes! Ik hoop dat je veel mama`s en kindjes hier op het forum kunt helpen en van informatie kunt voorzien! Groetjes.
Ilse welkom hierzo! Je word denk ik met open armen ontvangen Heel veel plezier hier! Groetjes Desiree
Heej Ilse, welkom op de site! Ik vind het altijd wel makkelijker om een vraag te stellen via internet, dan 'live' zeg maar. Dus misschien over een paar weekjes, dat ik nog gebruik ga maken van je diensten, hihi. Succes!
Welkom erbij Ilse. Ik heb je nu niet meer nodig, maar ik ben er zeker van dat je een goede aanwinst bent voor het forum.
Veel succes Ilse! Ben blij dat je ons forum bent komen versterken met je deskundigheid! Super veel plezier en succes gewenst. Groetjes, Josien
Ilse welkom op het forum. Super dat je ons wilt bij staan. @Modjes: mss nog even duidelijk maken wat een lactatiekundige is? Er komen nu heel veel vragen die weinig met Borstvoeding te maken hebben.