Ik heb eigelijk een vraagje, of idee, is maar net hoe je het noemen wilt natuurlijk. Onder de zwangerschap is er een topic gezondheid, zoiets mis ik eigelijk bij "Na de bevalling" Ik heb soms best wel wat vraagjes bijv over medicatie geven, ervaringen delen over medicatie en dat soort dingetjes. Of dingen over reflux, kma exceem enz enz Wat sommige dingen zijn vrij dubbel, bijv als een baby nog de fles krijgt en medicatie geven, hoort niet echt bij voeding ofzo Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Ben benieuwd. Liefs Dees
Bedankt voor het meedenken, ik denk dat ik je wel kan volgen ja. Ik zal het eens overleggen met de collega-mods en beheerder. Tot die tijd is er de volgende mogelijkheid: - Vragen over gezondheid van je kindje kun je ook in het forum Baby & Dreumes kwijt. - Vragen over je eigen gezondheid kun je misschien in het forum Na de bevalling stellen. Groet van Kiki
De vraag is in de groep gegooid en voorlopig vinden we het niet nodig om ook een forum over gezondheid na de bevalling te openen. Evengoed bedankt voor het meedenken. Groet van Kiki Moderator