Vandaag safty 1st deurpost hekje ontvangen, ik ben er nu al blij mee, alleen snap ik niks van de sluiting? Wie kan mij helpen? Er zit zeker 2cm ruimte tussen de sluitingen? Deze hebben wij nu: Tijdelijk! Safety-1st Quick Close Traphekje | Wit (2011)
Je zal hem moeten aandraaien (of uitdraaien, hangt er vanaf hoe je het bekijkt) waar hij tegen de muur aanzit. (helaas kan ik niet een heel goede uitleg geven, vriendlief is de techtneut hahahaha). De stukken waar hij tegen de muur aan zit word langer dan en de sluitingen gaan dan naar elkaar toe.. Hopelijk snap je het een beetje, succes ermee!
Deze heb ik ook, 3 stuks door het hele huis. Heel fijn traphekje. Je hebt er een soort van sleuteltje bijgekregen, deze moet je gebruiken om aan beide kanten de moertjes aan te draaien (of losser te draaien) zodat het stukje wat in het slot valt, gelijk valt met het streepje wat op het sluitingsdeel zit. Dus, als je voor het hekje staat heb je het sluitingsgedeelte (dat stuk wat je omhoog kunt trekken) wat bij sluiten het andere deel van het hekje inklemt. Die doorzichtige plastic rondjes plak je tegen de muur voor meer stevigheid. Alles zit erbij. Snap je me nog? Snap ik mezelf eigenlijk nog wel?! Laat maar even weten, het is eigenhlijk heel siompel alleen zit ik het veel te ingewikkeld uit te leggen.
Wat een goede aanbieding zeg! Wij hebben ze ook...4 stuks. Erg handig.. Onze dochter van 6 kan ze zelf bedienen nu en dat is ook erg fijn. Voor de kleinste nog af en toe dicht maar dochter kan dan wel gewoon haar gang gaan.