Op vakantie naar Tenerife met dochter 13 maanden, helaas een tussenlanding:(

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik ben me nu al aan het stressen over de vakantie naar Tenerife waar wij eind augustus naar toe gaan. onze dochter is dan 13 maanden.
    Ik ben er van het weekend achter gekomen dat de terugvlucht een tussenstop maak. De vliegreis duurt nu van 16.00 tot 23:00.. ik maak nu al zo druk erom. Ik heb zelfs al zitten kijken om de vlucht om te boeken.
    Maar helaas brengt dit heel veel kosten met zich mee.

Wie o wie kan mij een beetje van de stress af helpen? Wie heeft hier ervaring mee? Canarische eilanden blijken dus vaak een tussenlanding te maken.. ik had me hier geen idee van toen we boekte..

Als je een tussenlanding maak en je moet het vliegtuig uit krijg je dan wel je buggy weer?
    In totaal zijn wij gewoon bijna 12 uur onderweg, van hotel tot huis.. ik vind het niet normaal en zie er zo ontzettend tegen op:(

Dan hebben wij dus ook nog eens een buikslaper die niet snel in de kinderwagen slaapt.. en als je al zo lang onderweg bent hoe moet dit dan?
    Ik wil niet gestresst zijn als we terug vliegen omdat zij dit ook aanvoelt ..

2. Ik heb ook een keer een vlucht gehad naar Tenerife met tussenlanding op Gran Canaria, maar dan hoef je het vliegtuig niet uit, hoor! Je kan gewoon blijven zitten. Er stappen wat mensen uit (soms) en wat extra mensen in... Vaak duurt zo'n tussenlanding niet zo lang.

Maar als je dat zeker wilt weten zou ik ff met de vliegmaatschappij bellen...

O, en wat ook nog mee kan spelen is het tijdsverschil tussen Tenerife en hier. Dus je vertrekt daar om 16:00 uur, maar dat is dan eigenlijk 17:00 uur in Nederlandse tijd. Dus daar win je alweer een uurtje reistijd mee :)

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Oh ja dat zou misschien kunnnen idd met het tijdverschil, ah dat hoop ik!

Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer ging vliegen, hoe lang hebben jullie stil gestaan?
    Op internet stond namelijk dat het kan zijn dat je het vliegtuig uit moet.. ivm schoonmaak etc.. maar dit weet je dus niet van te voren..

4. Bij ons duurde de tussenlanding denk ik ongeveer 3 kwartier tot één uur. En we hoefden er niet uit voor het schoonmaken, gelukkig... Lijkt me dat ze dat op Tenerife doen, daarna is het maar een kippen-eindje vliegen naar Gran Canaria... Lijkt me niet dat ze dan weer gelijk gaan schoonmaken, terwijl ze daar ook de tijd voor hadden op Tenerife, waar er meestal dan geen mensen in het vliegtuig willen blijven zitten...

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Nee dat is zo! Nou hoop het maar idd! Ik hoop dat het allemaal ga vallen..

Deel Deze Pagina