Ik zit op het topic IUI deel 2, en we dachten aan accupunctuur. Zou het ook werkelijk kunnen helpen met zwanger worden? Heeft iemand dit ooit gedaan, of doet het nog? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Hoi Brabbel, Ik heb 6 pogingen ivf ondergaan en bij de eerste drie pogingen geen acapunctuur. Bij de 4e poging wel en zwanger geworden van een tweeling (die zijn helaas te vroeg geboren), bij de 5e poging wederom acapunctuur en zwanger van mn dochter en net de 6e poging weer acapunctuur gedaan en nu wachten tot we mogen testen de 26ste. Ik voel en voelde me erg rustig erbij ik dronk ook chinese kruiden erbij. Misschien klinkt het gek maar ik geloof dat ik echt zwanger geworden ben met behulp van acapunctuur, en wij hadden zoiets van wie niet waagt die niet windt het wordt bij ons tevens voor 75% vergoed. Succes
Hoi hoi, Hier: 1ste poging, geen acupunctuur en niet zwanger 2e poging, wel acupunctuur en kruiden, niet zwanger 3e poging, geen acupunctuur en zwanger! Ik heb er dus niet echt een mening over! Je moet doen waar je je prettig bij voelt! Liefs
Heb het ook een poosje gedaan, toen ik aan ovulatie inductie deed. Ben dr niet zwanger van geworden. Was er mee gestopt toen ik mn pootje in het gips moest hebben en heb het daarna niet meer opgepakt. Zag er niet echt genoeg heil in...
Hier ook aan de acupunctuur!! 5 pogingen ovulatie inductie, hele slechte follikelgroei en veels te lange cyclussen. 6e poging toen acupunctuur gedaan met chinese kruiden en ik kreeg een prima groei en een eisprong, niet zwanger. 7e poging ging wederom erg vlot en zwanger. Als we ooit voor een tweede zouden gaan dan zou ik het zeker weer doen! Ik vond het echt de moeite waard
Jaren bezig geweest om zwanger te worden (zonder vruchtbaarheidsbehandeling), na behandeling accupunctuur spontaan zwanger geworden, wat volgens artsen niet kon. Helaas miskraam geworden bij bijna 10 weken. Of accupunctuur mij geholpen heeft, wie zal het zeggen, ik geloof er eigenlijk wel in. Vandaag 1e IUI, geen accupunctuur, maar ga toch wel heel snel weer een afspraak maken. Baadt het niet dan schaadt het niet! Succes, doe wat je zelf goed denkt.... Liefs Sas
Tijdens mn IUI's geen acupunctuur gehad en niet zwanger.. Tijdens mn eerste ICSI behandeling wel acupunctuur gehad en of ik wel of niet zwanger ben weten we nog niet
Ik heb ook acupunctuur bij de icsi. de 1e & 2e icsi (zonder acu) was ik erg gestressed en had veel last van de hormonen. Nu heb ik geen stress en minder last van de bijwerkingen vd hormonen. Ik weet nog niet of deze 3e icsi zal slagen...