Accupunctuur en zwanger worden ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stientje, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Mijn dochtertje is momenteel in behandeling bij accupuncturist omwille v haar veelvuldig ziek zijn.( weinig weerstand ivm infecties) Dit blijkt tot hier toe vr haar heel goed te helpen.
    Is er iemand vertrouwd of heeft iemand al es een accupuncturist onder de arm genomen om problemen ivm zwanger worden op te lossen of rustiger te worden in het hele gebeuren ?
    Ik hoor het graag !
    Alvast bedankt !

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok ! Heel erg bedankt ! Ik ga es kijken !

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Stientje,

Op dit moment ben ik zelf onder behandeling van de acupuncturist vanwege fertiliteitsproblemen en overgewicht. Tot op heden ben ik al enige kilo's afgevallen (en ben pas 3 weken geleden begonnen met acupunctuur) en ik heb ook nog geen :evil: gespot... Dus ik wacht nog af.

Enigszins sceptisch was ik in het begin wel, maar ik heb bijvoorbeeld een naaldje in mijn oor op mijn zogenaamde 'hongerpunt'. Ik merk echt dat ik veel minder trek heb in eten. Het eten smaakt me verder wel prima, maar een hongergevoel ken ik niet meer... Tot op heden ben ik erg tevreden.

Ik hoop dat een klein mensje snel ons leven en het jouwe komt vergezellen...

Groetjes,
    Josien

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dank je Josien, jouw woorden geven me het duwtje dat ik nodig heb om het es een kans te wagen ! Ik wacht nu me ongi af en ga dan een afspraak maken ! Ik wens jou heel veel succes ; dat je nog vele kilootjes mag afvallen en heel snel zwanger mag zijn !
    Liefs xxx

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je Stientje...

Natuurlijk voor jou hetzelfde gewenst!

Ik dacht, toen ik besloot om aan acupunctuur te beginnen: baat het niet, dan schaadt het vast ook niet. Iets wat al duizenden jaren bestaat zal niet bestaan omdat het niet werkt...

Succes meid!

Groetjes,
    Josien

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    ja dacht ik nu met een dochter ook. Niemand kan precies de oorzaak vinden v haar veel ziek zijn... geen weerstand tg infecties... maar de accupuncturist hoefde maar even te luisteren a haar pols en had al direct een groot probleem gevonden... dus ik ga er ook van uit... dat het alvast wel vr iets goed is !
    Laat je wat horen hoe het verder verloopt ?
    Grtj xxx

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Zal ik zeker doen... Jij ook hè?!?

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    ;) Same place same topic ;)

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vandaag eerste keer accupunctuur gehad... voelt een beetje raar... had al hele morgen vervelende ongipijn... het rare is toen ik er buiten ging was dat ongigewoel helemaal weg. Met 3 accunaaldjes op me buik en 2 aan elke voet... gek gezicht denk ik... weet nt of het zal hulp bieden om zwanger te worden maar ik ben in elk geval een heel stuk relaxter naar huis gegaan. 't Had nt veel gescheeld of was ter plaatse in slaap gevallen.

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Stien, ik ga er ook voor. Ben nu door 2 onafhankelijke personen op gewezen ivm zwanger worden. Ze hebben me overtuigd....ik zal je op de hoogte houden!

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Succes meissie, de accugirls gaan er hier voor. Laat horen hoe het ging hé ?
    Liefs xxx

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, er wordt wel wat afgeprikt met de naaldjes hier... hihi... Ik ben toevallig vandaag ook geweest en ben erg benieuwd hoe de volgende cyclus gaat verlopen. Ook met het afvallen gaat het goed. Ik was weer 1,5 kilo kwijt en dat ziet er dus goed uit... Ik merk ook echt dat het naaldje op het zogenaamde 'hongerpunt' echt werkt. Vroeger at ik met gemak een groot bord macaroni leeg, maar tegenwoordig kan ik makkelijk met de helft toe. Ik ben dus erg benieuwd hoe het deze ronde weer gaat lopen...

Stientje, heb je ook naaldjes in je oren nu?!?

Groetjes,
    Josien

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé Josien wat zei je ? ;)
    Fijn dat het zo goed gaat bij de accu ! Ik heb sinds deze morgen zo'n wee gevoel nu aan me buik, voelt gevoelig. Had wel het gevoel dat ik veel rustiger terug naar huis keerde. Helpt het nt om te zwangeren, helpt het in ieder geval veel om te ontstressen.
    Ik had 7 accunaaldjes in me lijfje.
    1tje de huid vr me grote teen en me tweede teen en ééntje aan de bovenkant van me voet en dit aan beide kanten + 3 naaldjes boven de navel id vorm ve driehoek. Van me oortjes is ie afgebleven ;) Volgende week vrijdag ga ik opnieuw en morgen nog es met mijn dochtertje !
    Succes accumaatjes hier ! Knuf xxx

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Haha, goed om te horen dat je er nu al baat bij hebt!

Ik heb wel naaldjes in mijn oor. Die blijven er steeds in zitten in de tussentijd. Dus nu zitten ze er weer in voor twee weken. Ik had niet in de gaten dat je zo vaak aan je oren zit! Ik dacht, daar kom ik nooit aan. Maar dan merk je pas hoe vaak je aan je oren zit.

Ik heb er verder geen last van, maar het is natuurlijk een gek idee... zes van die naaldjes in je oor.

Wel grappig om te horen dat iedere acupuncturist het toch weer anders aanpakt. Die van mij zet altijd naalden op mijn polsen, mijn enkels, mijn onderbenen en mijn knieën.

Ik hoop dat nog meer meiden net als wij baat hebben bij de acupuncturist! Naaldjes rule!

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ghihi zouden we anders nt zeggen hé naaldjes rule maar in dit topic mag het ! ;)
    Hopen dt dit topicje dan ook snel mag leeglopen met baat hiervan ! Duimpjes omhoog, ik zie dat we op zelfde dag zitten nu Josien en Me2 kunnen mekaar wat supporteren.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Precies! Kom op meiden, dit wordt onze maand!

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Vorig jaar zei de beste vriendin van mijn moeder dat het misschien goed zou zijn eens langs een Chinese arts te gaan. Nou had ik er gelijk mijn twijfels over omdat ik altijd voor de reguliere gezondheidszorg ga. Ik ben waarschijnlijk te nuchter ;) , tóch heb ik haar zojuist gebeld om morgen wat meer informatie te krijgen... Je weet maar nooit.

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Precies, zo heb ik er ook over gedacht... baat het niet dan schaadt het zeker ook niet...

Laat je maar eens verrassen Yake!

Groetjes,
    Josien

19. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ach Josien, ik zal al blij zijn met zo'n naaldje wat jij in je oor hebt.... Eet ik ook gelijk wat minder :)

Deel Deze Pagina