Maandag is mijn NOD maar ben zo nieuwschierig.... Wil het eigenlijk nu wel weten.. Maar weet niet of het slim is of niet.. straks is ie negatief en ga ik daar ook van uit en dan word ik toch niet ongi. En kan het ook zijn dat ie wel positief is maar dat het over een paar dagen negatief kan zijn? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Tot maandag wachten of gewoon proberen! Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen?
het beste is wachten maar goed ook ik weet dat wachten soms erg moeilijk is maar maandag is nog te overzien Als je wilt testen moet je het wel met ochtendurine doen
Okay dus nu is zowiezo niet verstandig? Zit al een tijdje af te tellen, maar dan schiet het echt helemaal niet op! Nou dan is het dus morgen of overmorgen... jeetje! dat duurt zelfs nog lang Ik heb zelf wel het gevoel dat het raak is maar wil niet te veel gaan hopen.. Maar onbewust gebeurt het wel! Wachten dus nog maar!
Wachten is wel het slimste ja. En anders heb je dadelijk zo'n vage test en dan ga je weer zitten twijfelen... Ik hoop het voor je en duim voor je!
Ik hoop het ook! En dan overduidelijk goed te zien op de test! Ook geen kans op twijfelen dan! Maar ik zal het nog wel even laten weten als ik heb getest!
ik had maandag ook me nod maar heb gisteren positief getest en niet vaag... maar ik zou zelf ook tot maandag wachten(hoor mij nou) veel succes
Haha.... erg leuk! Mij dat advies geven en zelf wel al testen! Maare... had je een reden dat je al getest had dan of kon je ook niet langer wachten? En dan nog een vraagje... Hoe lang zou jij wachten met vertellen aan anderen? Heb zelf altijd zoiets gehad van als ik de echo gehad heb is het tenminste goed! tot die tijd kan het nog zo snel fout gaan lijkt me!
had wel wat steekjes en was licht misselijk verder niks. en was gelijk goed positief. tja met vertellen aan vrienden collegas en verdere famillie zou ik wachten met zo 3 maanden. maar me zus zwager opa´s en oma´s doen we het met 8 weken. ik ga namenlijk 4 mei naar disney en dan vertel ik het .. succes meid met testen hoop dat het raak is...
Over dat vertellen... Had mijn ouders en de ouders van mijn vriend heel snel verteld. Ook 3 beste vriendinnen ! Verder mocht iedereen het pas na 12 weken weten, maar in mijn familie wisten ze het snel (ma was te blij ) Bij ons was het best leuk, hadden het tegen ons vrienden verteld toen we een jaarlijkse volleybal had (dan komen zoveel mensen daarheen, zijn namelijk slechthorend vandaar, dus doven en slechthorenden). Een hele goeie vriend (ken ik al 10 jaar) geloofde me niet Eindelijk wel, maar ben soms een grapjas, dus hij geloofde me daarom niet, maar als we nu weer zwanger zouden raken, zijn ze ook weer een beetje de laatsten die het horen