Accupunctuur en zwanger worden ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stientje, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hoe gaat het met jullie dametjes ?
    Josien vliegen de kilootjes nog ?
    Yake went het smerig drankje al wat ? :(
    Ik mag vrijdag weer..

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou vliegen is iets te veel gezegd, maar het gaat voorspoedig. Ben nu 2,5 kilo in totaal kwijt (iets meer denk ik inmiddels, want ik hoef me pas volgende week weer te wegen).

Dus het zit op de goede weg. Ja Yake... ik ben benieuwd naaar je verhalen!

Groetjes,
    Josien

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    You go Josien ! :D :D :D

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Daar is ze weer. Gisteren voor de 2e keer geweest en morgen moet ik ook. Poeh, ik ben blij dat de verzekering tot 500 euro betaalt voor de behandelingen en tot 300 euro voor de medicijnen. Ik ben van plan om alles zelf voor te schieten en de facturen in een keer te declaren als ik zwanger ben! Ha, daar koop ik dan mijn droomwagen van.... Wel nog iets bijleggen :).
    Nog twee dagen het beruchte drankje. Ben erachter gekomen dat het beter naar binnen te krijgen is zónder honing of suiker... :rolleyes:

Hoe is het met je auditie afgelopen, Stientje? Mag je les gaan geven?
    Heb je inmiddels al je kruiden binnen?

Ben jaloers op je, Josien. Ik zou ze er af willen zien vliegen, maar helaas. Super prestatie, hoor! Ik ben vergeten te vragen naar het naaldje :oops:

Nou, morgen weer. Ik moet wel zeggen dat ik er iedere keer weer relaxed vandaan kom!

Tot horens!

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vandaag mijn tweede acutje gehad. Alweer 7 prikkertjes : 2 op me voeten, 2 op de binnenkant van me kuiten, 1 op de maagstreek en 2 streek baarmoeder. Heb wel het gevoel dt het helpt in het regelen vd hormoontjes... ervoor had ik bloedverlies tot ad eisprong, nu hield het op rond dag 8. Dit was de eerste keer dus mij hoor je nt klagen. Maandag mag ik weer en dan kruiden starten die hormonenhuishouding regelen + problemen spijsvertering verhelpen... maar als het zo slecht smaakt als die van jou Yake vrees ik voor mijn spijsvertering. Hihi :D
    Vanmorgen vreemd wakker geworden... gedroomd dat ik 2 roze streepjes had en de baby al in me buik voelen trappelen :confused: ben je ook ineens helemaal de kluts kwijt als je wakker wordt.
    Ik zat nu helemaal met mijn gedachten bij het dansen en het verlossende telefoontje... dan heb je zo'n droom nt echt nodig.
    Ik heb nog geen telefoontje gekregen ivm dansen,... maar bestuurder zag dansjuf pas afgelopen woensdag en dan mst ze de video nog bekijken. Morgen ga ik naar de dansles met mijn dochter en hoop dat ik daar wat wijzer word ;) want dan zijn ze er allebei ! :D
    Hoe stellen jullie het ? Knuf xxx

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Misschien is het wel een voorteken Stientje?!? Laten we hopen dat het goed nieuws betekent die droom! Jammer dat je nog geen nieuws hebt gehad van je auditie. Hopelijk wordt het snel allemaal duidelijk!

Yake, jammer dat je het vergeten bent te vragen, maar het komt best allemaal goed. Bij mij vliegt het er ook niet af hoor... Maar dat is ook beter van niet zeggen ze. Je kunt beter rustig aan afvallen...

Dinsdag mag ik ook weer. Ik ga trouwens maar eens in de twee weken... misschien komt dat door de naaldjes in mijn oor... omdat die toch steeds hun werk doen dat ik tussentijds niet terug hoef, maar ik weet het ook niet precies!

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Zou fijn zijn mst het een voorteken zijn maar ga er nt teveel over nadenken.. ook al is het de eerste keer dt ik zoiets droom :) Nee ik bewaar me energie vr het dansen... morgen ga ik me dochter wegbrengen en hoop daar wt meer te horen.
    Is best wel makkelijk hé als je die naaldjes kan laten zitten... ben wel blij dat ik dt nt mt doen want in je voeten, en kuiten trekt dat echt wel tegen na een tijdje... maar alles wt helpt is natuurlijk heel erg meegenomen...
    Yake hoe gaat het met jou ?

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vandaag opnieuw geweest en dikke fjoew geen smerige druppels geKregen... wel tabletjes 3 x 4 op een dag... smaken gelukkig naar drop. :D

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ha, na een korte break weer terug! Morgen weer acupunctuur, ben benieuwd. Wat ik wel gaaf vind van mijn artsen daar is dat wanneer ze in de gaten hebben dat ik gestressed ben dan krijg ik na de behandeling ook nog een massage! Heerlijk! Morgen kom ik gewoon weer gestressed aan! ;)
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen dagen dat vieze drankje niet heb ingenomen, morgen weer, absoluut!

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heel veel plezier meidje ! Zeg je hen even dat ik ook gestressed ben ? ;)

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dames ik heb op 2 mei een afspraak bij de Chinese arts!

Ik heb een hele waslijst;
    *kinderwens
    *chronische blaasontsteking
    *spastische darmen

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes juffie ! Hou ons op de hoogte hoe het gaat ?
    Hier is de ongi na alweer 22d doorgebroken dus alweer een heel korte cyclus... de kruiden neem ik nu nog steeds...
    Hoe gaat het met jou Josien ? En jij Yake gaat het al wat beter ?

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hallo dames!

Allereerst een welkom aan Juffie in dit topic! Ik hoop dat je veel aan je Chinese arts zult hebben. Ben benieuwd wat ze bij jou gaan proberen.

Stientje, dat is inderdaad wel kort ja... 22 dagen... Ik heb het ook een keertje gehad. Balen zeg... op naar de volgende ronde dus! Ik wens je daarmee heeeeeel veel succes. Kun je trouwens nu merken of je ongesteldheid anders is dan anders? Dat was bij mij namelijk wel heel sterk het geval.

Hier is er nog niet veel nieuws. Ik zit op het wachtbankje, maar deze ronde is zeker een overgeslagen ronde. Ik denk niet dat we deze maand raak hebben geschoten. En daarbij zit ik ook flink in de stress omdat mijn mannetje goed ziek is. Ze denken aan migraine, maar hij heeft ook last van uitvalverschijnselen (gezichtsverlamming enzo). Dus ik zit meer bij de dokter dan thuis en het gaat dan ook niet zo goed met ons.

Maar we krabbelen er wel weer bovenop... :cry:

Groetjes,
    Josien

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lieve Josien, vr jou ook een dikke knufffff !
    Hoop dat het zonnetje weer snel vr jullie gaat schijnen en dat alles heel snel in orde komt met je mannetje en jullie meer duidelijkheid krijgen !
    Liefs xxx

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hallo acu-egeltjes!

Ik ga jullie verlaten... Nee, niet van het hele forum, maar bij dit onderwerp. Sinds vorige week voel ik me niet zo lekker meer bij de acupunctuur, ik krijg er maar geen vertrouwen in. :cry: Ook vind ik het erg prijzig worden; volgens de Chinese artsen moet ik minimaal 2 keer per week komen en tijdens de week dat ik een ovulatie zou moeten krijgen 3 keer. En dit alles in combinatie met de kruiden. Een acupunctuurbehandeling kost 40 euro en 3 dagen kruiden ook 40 euro. Ik zit in die 2, 3 weken al aan mijn maximum van de verzekering.
    Ik ben vandaag ook in het ziekenhuis geweest en ik ga over op een andere behandeling met een andere arts. Van de Clomid af en aan de Gonal-F met Ovitrelle. Ik voel dat ik in deze arts wel het vertrouwen krijg, dat had ik niet bij de co-assistenten.

Ik blijf jullie hier in de gaten houden, hoor! Maar ik stap nu over naar 'vruchtbaarheidsbehandelingen'.

Liefs en veel succes,

Jacq

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heel veel succes Yake ! En ook al blijf je niet meer bij de egeltjes ;) Ik blijf je volgen !
    40 euro is inderd duur ! En dan nog zonder kruiden ! :confused: Ik betaal 20 euro vr de acu en mt nt meer komen dan echt nodig is, voorlopig nog elke week es maar nadien mag er wat tijd tussen. Ik heb 1 potje kruiden gekregen (240caps! en toen betaalde ik samen vr de kruiden en de acu 45 euro. Hoop dat je je bij deze nieuwe stap goed voelt en ik blijf keihard vr je duimen ! LIefs xxx

17. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi hoi!

Jee Jacq, jammer dat je ons hier gaat verlaten. Mij wij houden je in de gaten hoor en val hier nog maar eens binnen... Bij mij kost de acupunctuur inderdaad ook wel wat geld: 52,50 euro per keer, maar ik hoef maar eens in de twee weken te komen en mijn verzekeraar vergoed 50 euro per keer. Dus het scheelt voor mij wel flink. Ik kan me voorstellen Jacq dat het voor jou zo wel heel duur wordt. Meis, ik wens je super veel succes!

Groetjes,
    Josien

18. Niet meer actief

Ik heb het voor mijn ME klachten gedaan ergens vorig jaar zomer (ben wel snel zwanger geworden maar of het er iets mee te maken had WAARSCHIJNLIJK niet)

WEL GRAPPIG! Ik werd ongesteld tijdens dat ie de eerste naald erin stak haha terwijl ik normaal altijd op dezelfde dag ongesteld word nadat ik met de mijn stopweek had,,, strange vond ik dat wel!

Die naaldjes in je oren als die verkeerd zitten kon ik mega koppijn van krijgen en houden zolang ze erin zaten.

19. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dag dames ik heb ook een afspraak gemaakt voor accupunctuur.
    Ik heb wel een waslijst ja, Migraine, kinderwens, rugklachten, en maagklachten. :rolleyes: het is veel ik weet het maar wilde toch gaan proberen. De praktijk is goed. Volgende week Woensdag een afspraak.
    Ik laat het jullie wel weten. Jennie72

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes Jennie ! Ben benieuwd hoe het woensdag vr je zal meevallen ! En v mijn maagklachten ben ik via de acu ook verlost hoor.. dus wie weet doet de rest dan ook wel zijn werk ;) In ieder geval goed vr de hormonenhuishouding vroeger bloedingen tot de helft van me cyclus nu al na 7 dagen gedaan.dus denk wel dat het iets vr je lichaam doet !

Deel Deze Pagina