hOi stientje bedankt ik ben wel benieuwd hoor. Hoor er veel goede verhalen over. Oja als ik ongie ben geweest bloed ik lang kleine hoeveelheden na, dus dat wilde ik ook vragen. Al met al afwachten maar weer. jennie
Dit was bij mij ook het geval Jennie ! Het hield pas op na me eisprong en toen was het gedaan ... weekje niets en boem weer ongi ... Ondertussen heb ik al 2 cycli waarbij het bloeden na 7 d stopt dus best wel goed. Ik krijg naaldjes tss mijn grote teen en 2de teen, binnenkant v me kuiten, de maagstreek + de ongizone... en daarbij chinese kruiden.
JA das ook vervelend Stientje, Misschien word het dan wat beter. Het kost wel geld zeg 80 euro het eerste bezoek, waarvan er 35 euro vergoed word, de volgende bezoeken kost hte 53 euro waarvan er 35 vergoed worden. Maar ja heb het er wel voor over. jennie
Ik betaal nu 20 euro vr de eerste keer en 15 euro nadien. Bij ons wordt er helaas niets terugbetaald. Ik heb vr de kruiden 30 euro betaald maar daar zitten 240 tabletjes in dus kom ik wel even mee toe. En zoals je zegt... ik heb het er ook vr over omdat ik toch wel voel dt het helpt. Me meisje krijgt acupressuur omdat ze steeds ziek was. Nu is ze 5 weken al naar school gegaan zonder keelinfecties en koorts. Dus vr haar helpt het ook. Onze kinderarts die stuurde me maar v het ene ziekenhuis naar het andere omdat ie het ook niet meer wist. Voor haar was de acu dus een ideale oplossing ! Ik hoop zo dat het voor jou ook een echt verschil zal gaan maken ! Succes hoor ! Josien hoe gaat het met jou ?
Hé Jennie, Leuk om te horen dat je ook een afspraak hebt gemaakt. Bij mij heeft acupunctuur ook al flink geholpen. Mijn cycli zijn nu netjes +- 28-30 dagen terwijl dat daarvoor ooit wel 36 dagen was. Zo zou het nu volgens mijn acupuncturist moeten blijven. Daarnaast ben ik ook bezig met afvallen en dat ook met behulp van acupunctuur. Het gaat ook daarmee voorspoedig. Hoi Stientje, Met mij gaat het goed. Heb even een aantal rottige dagen achter de rug omdat mijn mannetje zo ziek was en het maar onduidelijk was wat hij nu had en vooral: hoe hij er vanaf moest komen. Daarnaast kwam mijn zus, net toen hij een beetje opgeknapt was, vertellen dat ze voor de 2e keer zwanger is... Ik moet zeggen dat dat even koud op mijn dak kwam. Ik wist natuurlijk wel dat ze graag nog een 2e wilden, maar ik had het nog niet verwacht. En daarbij... als je zelf ook zo graag wil, ja dan lijkt het wel een vorm van jaloezie. Ik voel me daar zo schuldig over... Groetjes, Josien
Hey Josien weten ze ondertss nu al wt er ad hand is met je mannetje dan ? Kan me voorstellen dt het nt fijn is als je met die onzekerheid zit. Schuldig voelen hoeft toch helemaal niet meid...tuurlijk gun je het haar zo graag maar zelf wil je ook en als je het nt verwacht komt de slag nog zo hard aan natuurlijk. Ik heb dat meestal ook als het gebeurt van iemand waarvan ik niet wist dat ze vr een kleintje gingen. Jouw beurt komt ! Daar moet je blijven in geloven ! LIefs xxx
Hoi dames fijn dat die accunctuur voor jou ook baat heeft Josien. ja die cyclus van mij is ook net soms een jojo. Het verschilt van 30 tot 38 dagen ik hoop dat het straks verbeterd. zou heel fijn zijn. Spannend ben benieuwd hoe of wat. Die migraine ging hij ook iets aan doen, das al een bonus op zich want die is echt niet te harden soms. Ik ga er gewoon van spugen. Echt beroerd ben ik dan en alleen een smelttablet helpt dan nog. we zien wel. jennie
Hallo Stientje, toevallig weet ik dat er acupuncturisten zijn die wel ivm zwangerschapswens behandelen, maar vervolgens de eerste vier maanden stoppen met behandelen als het dan eenmaal zover is. De verklaring hiervoor is dat men dan het gevoel wil wegnemen dat kan ontstaan na een evt. miskraam, bv. dat je denkt dat het door de acupunctuur is gekomen dat het mis is gegaan. Verder weet ik het fijne er helaas niet van, hopelijk anderen meer.